fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני יילדתי אותו והיום הוא המתמחה שלי"

לפני 31 שנים יילד פרופסור מנשה אלנבוגן את דביר רדר בבית החולים הלל יפה בחדרה. אף אחד לא ידע שעשרות שנים לאחר מכן ייפגשו השניים בין כתלי בית החולים כאשר שניהם רופאים במחלקת יולדות. "זה נחמד לראות את התוצר של מי שעזרת לו להיוולד, ועוד יותר נחמד לגלות שהוא הפך להיות רופא צעיר", מספר פרופסור אלנבוגן
פרופסור משנה אלנבוגן וד"ר רדר בכניסה לחדרי לידה (צילום: דוברות הלל יפה)

הפגישה הראשונה של מנהל היחידה להפריה חוץ גופית במרכז הרפואי "הלל יפה" פרופסור מנשה אלנבוגן, עם דביר רדר היתה אי שם לפני 31 שנה, בחדרי הלידה של המרכז הרפואי כאשר אלנבוגן, אז רופא צעיר, יילד את אמו של רדר. בימים אלו, סוגר ד"ר רדר מעגל כאשר החל לאחרונה את התמחותו בגינקולוגיה במרכז הרפואי "הלל יפה", לצד הרופא שיילד אותו.

כשד"ר דביר רדר  החל להתמחות בגינקולוגיה במחלקת נשים ויולדות במרכז הרפואי "הלל יפה" הוא סיפר לצוות הרפואי, כי מלבד רצונו לבצע את התמחותו במחלקת נשים ויולדות, הוא יכול להעיד על בית החולים ממקור ראשון, כיוון שנולד בו.

סגירת מעגל. פרופסור משנה אלנבוגן וד"ר רדר בכניסה לחדרי לידה (צילום: דוברות הלל יפה)

כעבור תקופה קצרה התחתן רדר עם בחירת ליבו ובשלב ההכנות לחתונה ציפתה לו הפתעה: "כשהכנו את ההזמנות לחתונה, אמא שלי ראתה את השם פרופסור אלנבוגן על אחת מהן, ושאלה אותי אם זה רופא מבית החולים", מספר ד"ר רדר. "כשעניתי שכן, היא אמרה לי שזה גם היה הרופא שיילד אותה בלידה שלי, ונורא התרגשה לשמוע שהוא מגיע לחתונה, ועוד יותר התרגשה לשמוע שאני אעבוד לצידו בהמשך ההתמחות".

פרופ' אלנבוגן מצידו, כמו גם כל צוות מחלקת נשים ויולדות ב"הלל יפה" חושבים גם הם שמדובר בסיפור סגירת מעגל מחמם את הלב. "דור הולך ודור בא", מספר אלנבוגן, "זה נחמד לראות את התוצר של מי שעזרת לו להיוולד, ועוד יותר נחמד לגלות שהוא הפך להיות רופא צעיר וחדור רצון להצליח". בקשר לעבודה כתף אל כתף שניהם מסכימים שאכן מדובר בחוויה מיוחדת מאוד, שיש בה סגירת המעגל, אבל בהחלט גם פתיחת מעגל חדש, הפעם מהצד המקצועי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות