fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איזה כיף: עוד יום נוסף לקייטנת עובדי העירייה

ועד עובדי עיריית חדרה ארגן גם השנה קייטנה לילדי העובדים, כדי לאפשר להורים להמשיך לעבוד בראש שקט גם בחופש הגדול ולשרת בצורה מיטבית את תושבי העיר
ראש עיריית חדרה חיים אביטן וויו"ר ועד העובדים אהוד ואנה
הכל למען הועבדים. חיים אביטן ואהוד ואנה (צילום: דוברות עיריית חדרה)

ילדים תגידו יפה, תודה לראש עיריית חדרה חיים אביטן ויו"ר ועד  העובדים, אהוד ואנה, שהצליחו לארגן לכם  עוד יום של כיף בקייטנה.  כך ההורים שלכם יוכלו לעבוד בשקט, בשאתם בחופש הגדול.  נפרגן גם לעמותת תרבות הפנאי שהייתה שותפה  למהלך.

ראש עיריית חדרה חיים אביטן וויו"ר ועד העובדים איציק ואנה
הכל למען הועבדים. חיים אביטן ואהוד ואנה (צילום: דוברות עיריית חדרה)

הקייטנה פעלה במתנ"ס בית הראשונים בניהולה של קורין טורג'מן. כבשנה שעברה גם השנה נהנו הילדים משלל פעילויות, כולל נסיעה לסינמטק גלילות, פעילות ב"שחק אותה" בעמק חפר, יום כיף בבריכה העירונית, יום כיף בשפיים, יום כיף עם מתקנים מתנפחים ואספקה שוטפת של פופקורן וארטיקים. כל הפעילויות התבצעו עם מדריכים ובליווי צמוד של אנשי הוועד שדאגו לבטיחות, עלייה בטוחה לאוטובוסים, ארוחות לילדים ועוד.

ואנה נכנס לתפקיד יו"ר הוועד לאחר פרישת היו"ר הקודם ניר בן-חיים מהמערכת העירונית ובחירתו לתפקיד יו"ר ההסתדרות במרחב חדרה.

 ואנה, אז מה הילדים לא רוצים הביתה?

ואנה: "אנו ממשיכים בעשייה החיובית לטובת העובדים. כפי שהיה עד כה נמשיך לפעול בשיתוף הנהלת העיר ובעיקר ראש העירייה לקידום יעדים ומטרות משותפות, בעיקר רווחת העובדים והמערכת העירונית".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות