fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אולגה רוצה את בלביליה

בעקבות עזיבתם של שלו ברוור וגל אלקנתי, פנו בקבוצה לקשר, שהושאל בתחילת העונה למגדל העמק אך לא שיחק חצי שנה בעקבות פציעה
מושיקו בלביליה
רוצה ללאומית. מושיקו בלביליה צילום: ארכיון
 מושיקו בלביליה
רוצה ללאומית. מושיקו בלביליה צילום: ארכיון

במ.ס גבעת אולגה מתכוונים להחזיר לשורותיהם את כל השחקנים המושאלים שלה, ובראשם הקשר מושיקו בלביליה. זאת בעקבות עזיבות של מספר שחקנים. מגן מ.ס. גבעת אולגה שלו ברוור במשא ומתן מתקדם עם הפועל מגדל העמק.

ברוור הגיע לאולגה מהפועל עפולה מיד לאחר בואו של המאמן טל בניה. בתחילה שיחק בתפקיד המגן הימני אך לאחר זמן מה הועבר לתפקיד הקשר. ברוור כבש העונה שלושה שערים במדי הקבוצה והיה בין הגורמים העיקריים במסע ההישארות המרשים של אולגה. בשבוע שעבר פנו ראשי מגדל העמק למגן-קשר והציעו לו להצטרף לקבוצה. עד סוף השבוע אמור ברוור לסכם את תנאיו ולהצטרף לקבוצה הצפונית.

שחקן נוסף שאמור לעזוב את אולגה הוא הקשר גל אלקנתי, שהצטרף לאולגה באמצע העונה בזמן שהיה פצוע ולמעשה חזר למגרש רק בחמשת המחזורים האחרונים. אלקנתי היה אחראי ישיר להישארות של אולגה, כאשר כבש שער במשחק ההישארות במחזור האחרון מול מכבי צור שלום. כאמור, בעקבות עזיבתם של שחקנים מרכזיים, באולגה רוצים בחזרה את המושאלים. בלביליה, ששיחק במשך שלוש עונות באולגה, הושאל בתחילת העונה החולפת למגדל העמק. במהלך העונה הוא נפצע בברכו ולא שיחק חצי שנה. גורמים בהנהלת אולגה כבר פנו לקשר והציעו לו לחזור, אבל השחקן משהה את תשובתו ומקווה למצוא אופציות טובות יותר בליגה הלאומית או בקבוצות בכירות בליגה א'.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות