fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רותם שטיינר-יוסף תתמוד על ראשות מועצה אזורית חוף הכרמל

רותם שטיינר-יוסף (צילום: רונית ולפר)
רותם שטיינר-יוסף (צילום: רונית ולפר)

לפני שבועיים, בכנס נשים בגני תקווה, נודע כי רותם שטיינר-יוסף, תושבת מגדים, הצהירה על התמודדותה לראשות המועצה האזורית חוף הכרמל בבחירות הקרובות. למעשה, שטיינר-יוסף ידעה שבכוונתה להתמודד כבר לפני כשנה, אלא שעד הכנס לפני שבועיים הדבר עבר מתחת לרדאר של הציבור.

"לפני שנה, כשהחלטתי שאני מתכוונת לרוץ בבחירות, כתבתי לראש המועצה, כרמל סלע, ולשני סגניו", היא מתארת, "יידעתי את המליאה והתחלתי להגיע בקביעות לישיבותיה. כל מי שמכיר אותי ידע שאני רצה לראשות המועצה. אני לא אישיות מוכרת במועצה כי כל מה שעשיתי בעבר עשיתי בלי לפרסם את עצמי. התנדבתי בקהילה אך לא פרסמתי את זה. גם היום אני לא רואה את ההתנדבות כדרך להתפרסם, אך היום אני משקיעה יותר בפרסום, מתוך ההבנה שזה חלק הכרחי ממערכת בחירות".

רותם שטיינר-יוסף (צילום: רונית ולפר)
רותם שטיינר-יוסף (צילום: רונית ולפר)

שטיינר-יוסף, בת 40, תושבת מגדים, נשואה לתומר ואם לחמישה. היא נולדה והתחנכה במושב כפר נטר לאב חקלאי וכוורן ולאם מורה וחקלאית. היא בעלת תואר ראשון בחינוך ובלשון, תואר שני בלשון עברית ותעודת הוראה. לאחר סיום לימודיה עבדה במשך 9 שנים בבית הספר הריאלי כמורה, כמחנכת וכרכזת חברתית בחטיבות הביניים השונות, וב-2010 החלה לעבוד כמרצה ללשון עברית ולספרות, מדריכה פדגוגית ומרכזת תחום הפדגוגיה במסלול העל יסודי במכללת גורדון. "התחלתי לימודים לקראת דוקטורט בלשון, אך קטעתי את לימודי לצרכי ההתמודדות לראשות המועצה" היא מספרת. "הוריי הקפידו לחנך אותנו, הילדים, להתנדב בקהילה תוך מתן דוגמה אישית, וכך אני נוהגת מאז ומתמיד. אני מתנדבת כדרך חיים, ומכיוון שדוגמה אישית מהווה עקרון מהותי עבורי בחינוך ילדיי, אני מתנדבת ביתר שאת מאז הפכתי לאם. בשנים האחרונות אני מתנדבת במג“ב חוף הכרמל, בכבאות והצלה חוף הכרמל, שם אני משמשת כחברת סגל הפיקוד, במעונות לילדים ולפעוטות שהוצאו מבתיהם ובמעונות לילדים יתומים, בסיוע אקדמי לסטודנטים נזקקים ובכל הנדרש במושב, כ-40 שעות בחודש".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות