fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פתרון לחורשת לימור בעתלית

מימין: דני עטר ואסיף איזק (צילום: אבי ברומברג)
מימין: דני עטר ואסיף איזק (צילום: אבי ברומברג)

נמצא פתרון לחורשת לימור, הממוקמת בכניסה לעתלית וסבלה לאורך השנים מבעיות נראות ומחסור במתקנים לרווחת התושבים והמטיילים באזור. את החורשה הצמודה לחורבת קרתא, גבעה קטנה שצופה אל מבצר הצלבנים הסמוך לקו החוף, פוקדים מדי שנה אלפי מטיילים ותושבי האזור. מצבה של החורשה הביא את ראש מועצת חוף הכרמל, אסיף איזק, לפנות ישירות ליו"ר קק"ל, דני עטר, ולבקש את סיוע קק"ל בשיקום והסדרת החורשה. פנייתו של איזק נענתה בהסכמה מלאה מצד עטר, שהגיע השבוע לעתלית, ערך סיור בחורשת לימור על מנת לבחון מקרוב את הנושא והשיב בחיוב לבקשה. כבר לפני חג הפסח קק"ל תחל במבצע "ניקיון פסח" בחורשת לימור, ומיד לאחר החג קק"ל תדאג לשדרג את החורשה במתקני משחקים לילדים, שולחנות קמפינג, פחי אשפה ועוד.

תושבי עתלית הביאו שביעות רצון מהבשורה לטיפול בחורשה, שכן מדובר בפני היישוב עתלית. כזכור, מדובר בשיתוף פעולה שני של המועצה עם קק"ל תוך פרק זמן קצר. בימים אלו ממש מקודם בשיתוף קק"ל והמועצה מרכז מנהיגות משותף באתר ים כרמל הממוקם במצפה עופר. על פי הצעת איזק, מבנה ים כרמל לשעבר יוסב לטובת מרכז מנהיגות משותף עבור צעירים ונקודת תיור עבור המטיילים במרחב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות