fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מישה בלומנפלד: אוריד משכרי

בן 57, גדל והתחנך בזכרון יעקב, אבא לשלושה, בוגר מכון וינגייט ובית ספר למלונאות ותיירות
מישה בלומנפלד (חן בלחנס)
מישה בלומנפלד (חן בלחנס)
מישה בלומנפלד (חן בלחנס)
מישה בלומנפלד (חן בלחנס)

סיעה: "זכרון יעקב שלנו"

מי: מישה בלומנפלד, בן 57, גדל והתחנך בזכרון יעקב. אבא לשגיא, שמרת ושובל. בוגר מכון וינגייט ובית הספר למלונאות ותיירות של אוניברסיטת חיפה. בעבר שימש סמנכ"ל כפר הנופש שפרינצק וניהל בתי מלון – בית יערי בנתניה, כפר החורש ומלון הר הכרמל בחיפה. לשעבר חבר הנהלת מכבי זכרון יעקב ודירקטור בחברה הכלכלית זכרון יעקב. בעשר השנים האחרונות משמש חבר מועצה ויו"ר האופוזיציה. בשנה האחרונה כיהן כיו"ר ועדת ביקורת.

מה: מתחייב לקדם את פיתוח התשתיות ולהתאים את קצב הבנייה לתשתיות; המשך פרויקטים של המועצה בקדנציות הקודמות תוך ביסוסן ושילובם בתוכנית אב רצינית לשמירה על אופי המקום; פתיחת אזורי הרישום בבית הספר התיכון והפחתת הרגולציה של המועצה על מוסדות החינוך ביישוב; מתחייב לשמור על איכות הסביבה, יקצה משאבים לחינוך, תרבות וטיפוח חיי קהילה איכותיים ומעשירים, יפעל להגברת הביטחון אישי עבור כל תושבי המושבה, יפעל להקמת מנהלת תיירות פנים.

למה דווקא אני: "בעשר השנים האחרונות אני משמש יו"ר האופוזיציה בהתנדבות מלאה מבלי לסטות ימין או שמאל ומבלי לפגוע במחויבותי לבוחרי. את הכלי היחידי שעומד לרשותי לעצור או לקדם תהליכים שלטוניים באמצעות עתירות לבתי משפט ובג"צ עשיתי מהוני האישי. היום אני עומד בראשה של סיעה המורכבת מנציגי כל הסקטורים ביישוב מתוך תפיסה שלפוליטיקה המקומית אין דבר עם הפוליטיקה המדגישה את השוני בין האוכלוסיות. אני מתחייב שכל הסקטורים יקבלו ייצוג הולם על פי צורכיהם ולא על פי מידת הכוח שצברו. על פי תפיסת עולמי, התושבים בזכרון יעקב הם הלקוחות של הרשות המקומית וככאלה, מגיע להם השירות הטוב ביותר בכל התחומים. עבודתי היא שליחות ולכן אני מתחייב לקדם את המושבה. אני מתחייב להוריד את שכרי האישי ב-15 אחוז כראש מועצה ומתחייב לפרוש לאחר עשר שנות כהונה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות