fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדואר לא בא היום

דידי יעקבי מזכרון יעקב פתח במאבק נגד הדואר במחאה על מה שהוא מגדיר שירות לקוי. מדואר ישראל נמסר: "אנו פועלים באופן אינטנסיבי על מנת לתת שירות מיטבי"
שירות לקוי בסניף הדואר (צילום: By Ю)катан (Own work) [CC BY-SA 4.0 , via Wikimedia Commons
שירות לקוי בסניף הדואר (צילום: By Ю)катан (Own work) [CC BY-SA 4.0 , via Wikimedia Commons

תושב זכרון יעקב הפגין ביום שישי שעבר בכניסה לסניף הדואר ברחוב הנדיב במושבה בטענה לשירות לקוי של דואר ישראל במושבה. דידי יעקבי, נכה בשיעור 65 אחוז המתנייד עם מתקן הליכה ולעיתים בכיסא גלגלים, כבר הפגין מול הדואר בתחילת החודש ואף החתים לדבריו כ-200 תושבים על טופסי תלונה תחת הכותרת "גם אני נפגע דואר ישראל".

יעקבי טוען כי תו חנייה שנשלח אליו באמצע יוני בושש להגיע. לאחר שההסבר שקיבל בסניף, לפיו התו נשלח באמצעות חברת בת, פנה יעקבי שוב לדואר והוסיף פניות גם לראש הממשלה, לשרי הרווחה, התקשורת, הפנים והתחבורה, למשרד מבקר המדינה ולמספר ארגוני נכים. לדבריו, תוך זמן קצר יצרו איתו קשר מנהל סניף הדואר בבנימינה והאחראי על חלוקת הדואר בזכרון יעקב והודיעו לו כי הם מחפשים את התו.

שירות לקוי בסניף הדואר (צילום: By Ю)катан (Own work) [CC BY-SA 4.0 , via Wikimedia Commonsזה לא סיפק אותו ובתחילת החודש הוא יצא להפגין מול הדואר, החתים תושבים על טופסי תלונה ותלה על רכבו כרזות עם הכיתובים "הצבי של דואר ישראל חולה אנוש וזקוק לרופא או להמתת חסד", "לי איבד דואר ישראל את תו הנכה, מה לכם?", "בקרוב הסרט הדוור מתנצל פעמיים". ביום חמישי שעבר הודיע לו מנהל הסניף בבנימינה כי התו נמצא, אבל זה לא מנע מיעקבי לצאת למחרת להפגנה נוספת בפתח הסניף.

יעקבי טוען כי הוא לא היחיד הסובל משירות לקוי של הדואר וכי תושבים רבים לא קיבלו דואר תקופה ממושכת. "אני רוצה שנקבל דואר באופן תקין ובזמן אמת ושוועד העובדים לא יעשה את המלחמות שלו על חשבון התושבים".

מדואר ישראל נמסר: "אנו מתנצלים בפני מר יעקבי על העיכוב בקבלת דבר הדואר. אנו פועלים בימים אלו באופן אינטנסיבי על מנת לקיים חלוקת דואר סדירה ולתת שירות מיטבי ללקוחות. בין היתר, הארכנו את שעות פעילות סניף הנדיב עד 20:00 בערב שלוש פעמים בשבוע. כמו כן ניתן להזמין לסניף זה תור באמצעות האינטרנט או באמצעות אפליקציית דואר ישראל".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות