fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרוב: תחנת מד"א בגבעת עדה

כאן תקום נקודת מד"א. בית העם בגבעת עדה (צילום: אסנת פרץ)
כאן תקום נקודת מד"א. בית העם בגבעת עדה (צילום: אסנת פרץ)

חברי מליאת המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה אישרו השבוע הקמת תחנת מד"א בישוב גבעת עדה. התחנה  צפויה להיפתח במבנה המועצה בגבעת עדה, ולתת מענה למושבות גבעת עדה ובנימינה, ליישובי המועצה האזורית אלונה ולחלק מישובי המועצה האזורית מנשה. "כחלק משיפור איכות החיים במושבות אנו רואים חשיבות רבה גם בהנגשת שירותי הרפואה בעת חירום. פתיחת נקודת מד"א בגבעת עדה תקצר את זמן ההגעה למטופלים בעת הצורך ובמקרים מסוימים שינוי זה יכול להוות השינוי שמציל חיים", אמר ראש המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה, איתי ויסברג.

פתיחת הנקודה היא תוצאה של שיתוף פעולה פורה בין מחלקת הביטחון של המועצה המקומית בנימינה- גבעת עדה למגן דוד אדום מרחב שרון בסיועו של סגן מנהל המרחב, עמית דילאון.לפני מספר חודשים החל תהליך משותף בין מד"א מרחב שרון ומחלקת הביטחון במועצה במטרה לקדם הקמת תחנה במושבה גבעת עדה. בעקבות כך אותר חלקו האחורי של מבנה המועצה שעונה על הצרכים של מגן דוד אדום, ובימים אלו מסכמים הצדדים את הפרטים האחרונים, בשבועות הקרובים התחנה צפויה להתחיל לפעול ולהעניק מענה רפואי בזמן קצר מהקיים היום.

ממלא מקום וסגן ראש המועצה, מנחם ברגב: "מדובר בשיפור משמעותי של שירות החירום הרפואי עבור תושבים הנזקקים לכך וכן סיוע משמעותי גם בשגרה בליווי אירועים המתקיימים במושבה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות