fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"החלום הגדול שלי הוא לפתוח מועדון נוער"

הפרוייקט שלי הוא להביא את בני הנוער לתנועות הנוער וכמדריכים צעירים בחברה למתנ"סים ולהרחיב את הפעילות איתם. החלום הגדול שלי הוא לפתוח מועדון נוער. יש צורך גדול בבית כזה לבני הנוער לשעות הערב, שישי ושבת.
גוליאנה והבנים צילום פוטוקליפ
גוליאנה והבנים צילום פוטוקליפ

בחמש השנים האחרונות ג'וליאנה בן אברהם כיהנה בהתנדבות, כנציגת הציבור  כיו"ר ועדת תרבות וקהילה במתנ"ס מזרח, כולל קרית השרון, רבין, חפציבה נאות גנים ובית דוידסון. עם סיום הקדנציה מתחלפים נציגי הציבור ובהם גם גוליאנה. אבל גוליאנה לא מפסיקה לפעול. הפרוייקט הבא שלה הוא עם הנוער.

גוליאנה, 46 נשואה ואמא לשלושה מתבגרים היא ראש תחום שכר לימוד במכללת בית ברל: "זה בשביל הפרנסה וההתנדבות בשביל הקהילה והנשמה".

פעילותה של גוליאנה כללה אירועים הקשורים לתרבות וקהילה של בני נוער ומבוגרים כמו: מימונה, בסיסה, מועדון חמישי אישי ומועדון שישי נשי. מסיבות זומבה, מסיבות לבני נוער והצגות בחגים בהיכל התרבות ריבלין גם בשבת.

"מאז נפתח מתנ"ס ריבלין בקרית השרון היה צריך למלא אותו בתכנים. אני מרגישה שבחמש השנים האחרונות המתנ"ס הפך להיות מוקד ההתעניינות בשכונה והרבה בזכות המנכ"לית סמדר דרומי, מנהלת תחום קהילה סמדר אלפסה ומנהלת המתנ"ס לירז ישעיהו ומנהלי המתנסים זמירה טטר ואלירן מויאל".

ג'וליאנה עלתה לארץ בגיל 19 טדיגיסטאן בשנת 1991 ומאז היא מתגוררת בנתניה. את בעלה אשר איש מחשבים הכירה בעיר: "כשעליתי לארץ עבדתי אצל ג'קי קבסה בביסטרו ובמלון גלי השרון. מי שהיה המנטור שלי הוא אבי אסט: "בזכות אבי למדתי ועבדתי. הוא האב הרוחני שלי".

לא מפסיקה לרוץ. גוליאנה עם טלי מולנר ורפי ימין
לא מפסיקה לרוץ. גוליאנה עם טלי מולנר ורפי ימין

גוליאנה נשארה לכהן בהנהלת המתנ"ס וכבר יש לה פרויקט חדש אותו היא מתכוונת לקדם כפרויקט אישי שלה: "יש לי בבית שלושה מתבגרים: בת, 17 ותאומים, 14. אני רואה את החברים של ילדי ואני רואה שישי לנו נוער נהדר שזקוק לפעילויות, שמחכה שיכוונו אותו וימשכו אותו לכיוון טוב של התנדבות וקהילה. הפרוייקט שלי הוא להביא את בני הנוער לתנועות הנוער וכמדריכים צעירים בחברה למתנ"סים ולהרחיב את הפעילות איתם. החלום הגדול שלי הוא לפתוח מועדון נוער. יש צורך גדול בבית כזה לבני הנוער לשעות הערב, שישי ושבת".

אחד התחביבים של גוליאנה הוא ריצה למרחקים ארוכים: "אני רצה בלילות ורואה מה קורה בגני השעשועים. אז במקום לשבת בגנים לשתות ולעשן אני רוצה לרתום אותם למעשים טובים וברגע שיהיה להם מקום מזמין, בית חם נמלא אותו בתוכן ובפעילויות והם יבואו אליו. כל זאת יעשה תוך בניית אמון עם בני הנוער ושיתופם ביוזמות לטובתם ובפיתוח מנהיגות. זה יהיה מקום מקשיב ומחבק ואוהב ויצאו ממנו רק דברים טובים".

איך תעשי זאת?

"אני מתכננת בניית פורום מתוך הכוונה להגיע אל בני הנוער, לשמוע אותם ולהיות מחוברים אליהם בשטח. כבר זימנתי ועדה כדי לשמוע באופן מקצועי איך בונים את זה. מבחינת המקום זה עדיין בחזקת חלום שאני שומרת לעצמי בינתיים. כדי לבנות אימון עם בני הנוער צריך זמן ומעשים".

למה ויתרת על פעילות פוליטית?

"בקדנציה הקודמת הייתי מספר 13 ברשימת נתניה אחת ולא נכנסתי למועצת העיר כי רק תשעה נכנסו. בקדנציה הזאת בחרתי לעשות לביתי כי פוליטיקה זה יפה אבל המשפחה קודמת והייתי איפה שצריכים אותי. ובכלל אני חושבת שבשיל לעשות ולתרום לקהילה ולנתניה לא צריך לשבת במועצת העיר ולא לשאת תואר והגדרה".

אז את לא פוסלת להצטרף לפוליטיקה בהמשך?

"לא פוסלת שבקדנציה הבאה אשב במועצת העיר"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות