fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדואר בא היום

בסניף החדש, שנפתח בתוך "מגה בעיר", יש 6 כסאות בלבד והתושבים נאלצים להמתין בעמידה ארוכה, מעייפת ומתסכלת. תושבת: "מה יעשו הקשישים?" דואר ישראל: נפתח מרכז מסירה בבניין הסניף הישן
חבילה, מכתב וקוטג'. כך נראה סניף הדואר במגה בעיר צילום: קרן אידלזון
חבילה, מכתב וקוטג'. כך נראה סניף הדואר במגה בעיר צילום: קרן אידלזון

השבוע נפתח סניף חדש של סוכנות הדואר בתוך סופר "מגה בעיר" ברחוב העצמאות שבשכונת בית אליעזר הוותיקה. הסניף החדש החליף את סניף הדואר שפעל במשך שנים בקניון בית אליעזר ונסגר לאחרונה, זאת אחרי תקופה בה התחלפו בו הזכיינים בתדירות גבוהה ולפי הערכות לא היה רווחי.

בסוכנות הדואר שנפתחה ביום שני האחרון, הוצבו שלושה אשנבים, כמו בסניף הקודם. אך בניגוד לסניף שנסגר, שהיה במבנה מרווח יחסית בשטח 70 מ"ר וכלל גם מקומות ישיבה רבים, בסוכנות החדשה הוצבו בסך הכל שישה כיסאות ללקוחות הממתינים לשירות. וכל זה, בין מחלקת הגבינות לדוכן המיצים והקופות בסופר, שייתכן ויהיה המרוויח הגדול מהמעבר ומהיעדר מושבים.

תושבי בית אליעזר, שהינה השכונה הגדולה בחדרה ומונה כ-25 אלף תושבים, כבר שבעים מהבטחות לשיפור שירותי הדואר בשכונה. כבר שנים הם נאלצים להתמודד עם תורים ארוכים וזמני המתנה ממושכים וכעת דואגים שהמצב יחריף. ע', תושבת השכונה, הגיעה הבוקר לסופר ונלחצה למראה האשנב. "כמות התושבים בשכונה לא פוחתת עם השנים, אנחנו שכונה מאד גדולה ולא ייתכן ששירותי הדואר יישארו בינוניים ומטה. מילא הצעירים, אבל מה עם המבוגרים והקשישים שמגיעים לכאן? כמות הכיסאות ששמו פה לא תספיק לכולם, בוודאי שלא בשעות העומס ובימים של חלוקת קצבאות".

כמובן שישנם גם תושבים מרוצים, בייחוד המתגוררים בקרבת מקום. ה' נולדה וגדלה בשכונת בית אליעזר הוותיקה ומברכת על המהלך. "אני גרה קרוב ומגיעה לסופר כמה פעמים בשבוע ועכשיו, בכל פעם שאצטרך להגיע לדואר, אוכל לשלב ביניהם. בעיניי יש בזה רק צדדים חיוביים, זה מאד נוח ויעיל והתקדמות נהדרת".

מדוברות דואר ישראל נמסר בתגובה: "חברת דואר ישראל פועלת בהתמדה לשדרוג שירותי הדואר  הניתנים לתושבים ובתוך כך בשכונת בית אליעזר. החל מהיום, פעילות סוכנות הדואר בבית אליעזר הועתקה למבנה חדיש ומרווח ב"מגה בעיר" בית אליעזר. סוכנות הדואר מאובזרת, כולל ספסלי המתנה, משרתת את תושבי ובעלי עסקים בבית אליעזר בחדרה ומספקת מגוון רחב של שירותי דואר ושירותים פיננסיים, באמצעות  שלוש עמדות שירות. במבנה בו פעלה סוכנות הדואר ייפתח בקרוב מרכז מסירת חבילות ודברי דואר רשומים, זאת בנוסף למרכז מסירה "קנדי שופ" אשר פועל בשכונה. זאת ועוד, אנו שוקדים על פתיחת מרכז מסירה נוסף בשכונה".

מעיריית חדרה נמסר: "לאחר תקופת הרצה ובמידה ותהיינה בעיות, העירייה תפנה שוב לרשות הדואר, כדי לוודא שיינתן שירות ראוי לתושבים".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות