fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בפסח משחקים באפליקציות בפארק השלולית בנתניה

הכוונה היא להעשיר את מגוון הפעילויות בפארק, להרחיב את הידע הכללי בנושאים שונים ובעיקר – ליצור חויית פסח עכשוית, הנשענת על הטכנולוגיה המתקדמת.
פארק אגם החורף צילום רן אליהו
פארק אגם החורף צילום רן אליהו

בחול המועד פסח – יהפוך פארק אגם החורף לפארק דיגיטלי אשר יאפשר לילדים ובני נוער להוריד אפליקציה חינמית ולשחק באופן תחרותי בפארק ובתוך כך – ליהנות מחוויה דיגיטלית, חינוכית ומאתגרת. בלחיצת מקש בטלפון הנייד – יוכל השחקן להיכנס לאפליקציה, לענות על השאלות שבסופן יתבקש לבצע משימה כמו להצטלם עם חברים לסלפי, להסתדר בטור מהגבוה לנמוך וכך הלאה ולצבור נקודות אל מול היריב.

הכוונה היא להעשיר את מגוון הפעילויות בפארק, להרחיב את הידע הכללי בנושאים שונים ובעיקר – ליצור חויית פסח עכשוית, הנשענת על הטכנולוגיה המתקדמת. בהמשך – תרחיב העירייה, בשיתוף חברת משכ"ל וחברת "טוטם" את החוויה הדיגיטלית גם בפארקים ובגנים נוספים ברחבי העיר. יש לציין כי פארק אגם החורף הממוקם על ציר בן גוריון הוא פארק טבע עירוני המשלב את ערכי הטבע הייחודיים של שלולית החורף ומשמר את המערך הבוטני והזואולוגי של השלולית, עם מערך עשיר של מתקני משחק ובהם: מתקנים עכשויים לילדים , מתקני ספורט ובהם סקייטפארק אתגרי, שבילי הליכה וטיול, לרבות שבילים לרוכבי אופניים.

עורכת הדין שירי חגואל סיידון צילום רן אליהו
עורכת הדין שירי חגואל סיידון צילום רן אליהו

עו"ד שירי חגואל סיידון, מ"מ ראש העיר, הממונה על השירות הדיגיטלי בעירייה, מי שמובילה את המיזם: " אני גאה להרחיב את אפשרויות הפנאי והבילוי של ילדים ובני נוער בנתניה. החוויה הנוכחית הינה סנונית ראשונה שתביא בעקבותיה אביב של חוויות בפארקים ובגנים השווים של נתניה ותעשה לנו יופי של חוייה, עניין ואתגר."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות