fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תכנית המתאר של בנימינה-גבעת עדה – השלב הבא

המושבות מתקדמות בצעדי ענק לקראת תכנית מתאר
ליאת פלד, איתי ויסברג, שרון פישמן המהנדסת והלית גונן, מנהלת תחום בלשכת התכנון (צילום: מועצת בנימינה גבעת עדה)

השבוע הגיעה לביקור במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה מתכננת מחוז חיפה של מנהל התכנון, ליאת פלד, לישיבת היכרות ועבודה ראשונה עם מהנדסת המועצה הגברת שרון פישמן, במהלכה נסקרו תכנית עיקריות בישוב. בנוסף, התקיימה אתמול ישיבת עבודה מקדימה בוועדה המחוזית על תכנית המתאר לפני הדיונים על הפקדת התוכנית, שמטרתה סגירת פערים מול מנהל התכנון במספר נושאים: אזורי התעסוקה, גובה הבינוי, צפיפות עתידית, שמירה על שטחים פתוחים, תחבורה, תיירות חקלאית ואזורי פיתוח.

מזה למעלה מארבע שנים שוקדת המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה עם צוות מנהל התכנון על תוכנית המתאר הרשותית. מהנדסת המועצה, שרון פישמן, אמרה: "העבודה שהמועצה עשתה על תכנית המיתאר בתקופה האחרונה יוצאת דופן ואיכותית, זאת במטרה לייצר תכנית טובה לבנימינה- גבעת עדה . שיתוף פעולה פורה מול מינהל התכנון והוועדה יביאו לשיפור של התכנית ויצירה של תכנית מיתאר שתהווה מפת דרכים אמיתית".
ראש המועצה, איתי ויסברג, הוסיף: "תוכנית המתאר מעצבת בפועל את עתיד המושבות מבחינות רבות. התכנית היא מימוש ההבטחה לבוחרים של שמירה על אופי הישוב דרך השגת 'חליפת בטחון' סטטוטורית לשנים קדימה. חליפה זו היא תכנית המתאר הכוללנית. בזהירות הראויה אני אומר שמצאנו בוועדה המחוזית ובצוותי העבודה של מנהל התכנון שותפים אמיתיים למימוש התכנית על פי הבנתנו. מסלול ההמשך שהוסכם עליו מאפשר לסגור סופית את הפערים שעוד נותרו ואני תקווה שעוד בשנת 2019 נזכה לבשר על הפקדת תכנית המתאר לבנימינה גבעת עדה לאחר יותר מ 45 שנה. זו הזדמנות להודות לצוות היועצים של המועצה, תושבים שהתגייסו בתקופת העדר מהנדס מועצה לעזור בגיבוש עמדת המועצה בנוגע לתכנית. תרומתם הוערכה גם על ידי מנהל התכנון ותורגש שנים קדימה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות