fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מדברים עם התושבים על התחדשות גבעת חן

עם הפקדת תכנית ההתחדשות העירונית בשכונת גבעת חן שבבנימינה, נערכו מפגשים ושיח עם בעלי הדירות בשכונה
מהאירוע (צילום: מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה)

לאחר שנים ארוכות של דיונים תכנוניים וחברתיים, עשרות חוגי בית, מפגשים ויכוחים פוליטיים ותהליכים סטטוריים הושלם לאחרונה שלב הפקדת תוכנית התחדשות עירונית לגבעת חן על ידי הועדה המחוזית לתכנון ובניה חיפה. עם הפקדת התוכנית נערכו השבוע במועצה מפגשים עם בעלי הדירות בשכונה כדי לעדכן על התקדמות התוכנית ועל השלבים הבאים הצפויים. "מטרתנו היא להעביר לדיירים באופן ישיר את מירב האינפורמציה כדי לסייע להם לצלוח את התהליך בצורה הטובה ביותר", הסביר ראש המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה, איתי ויסברג. "העבודה שאנו עושים לאורך שנים על מנת לקדם את ההתחדשות העירונית בשכונה הן אל מול התושבים והן אל מול היזמים והמשרדים הממשלתיים יכולה להוות מודל לכל הרשויות בארץ ואף זכתה לפרסים. אני וחברי להנהלת המועצה נמשיך לעשות הכל עד שנראה את תושבי השכונה בבתים ראויים עם שכנים חדשים בשכונת גבעת חן המתחדשת כחלק חיוני מבנימינה".

עשרות מבעלי הדירות הגיעו למפגשים ושמעו על סטטוס התוכנית, על התהליך ועל השלב הנוכחי של הפקדת התוכנית והגשת התנגדויות. מהנדסת המועצה, שרון פישמן, מתארת: "במפגש הוסבר לתושבים על החשיבות הגדולה שהמועצה רואה בתכנית ועל ההישג התכנוני של התכנית שרואה את איכות המגורים והסביבה במרכז. בנוסף הוסבר לתושבים על התהליך הסטוטורי לוחות הזמנים וציון מועדם של המפגשים הבאים המתוכננים תוך הסבר ממוקד וישיר לתושבים על הליך ההתנגדות החוקי לתכנית".

בנוסף כינסה השבוע הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית שולחן עגול בנושא ישובים קטנים, במטרה לבחון מהם המאפיינים הייחודיים לישובים מיוחדים דוגמת בנימינה גבעת עדה. ראש המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה, איתי ויסברג, מנכ"לית המועצה, ניצן מחנאי גרמן, ומהנדסת המועצה, שרון פישמן, ראשי מועצות מקומיות נוספים מרחבי הארץ ואנשי מקצוע, השתתפו בשולחן העגול שיתפו בתובנותיהם, אשר יסייעו לרשות לקדם ביתר קלות את ההתחדשות העירונית בישובים קטנים. אחת מתוכניות הדגל שהיוותה מודל ארצי בדיון זה הייתה תוכנית ההתחדשות העירונית בשכונת גבעת חן.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות