fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בבנימינה וגבעת עדה מתגברים ביטחון

האם החלה לאחרונה התדרדרות בתחושת בביטחון של התושבים? המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה החלה לנקוט במספר צעדים לתגבור הבטחוני במושבות. בתוכנית: רישות המושבות במצלמות מתוחכמות, הקמת יחידת ג'יפים, שיפוץ מקלטים ועוד
תגבור הבטחון. מועצת בנימינה גבעת עדה (צילום: באדיבות המועצה)
תגבור הבטחון. מועצת בנימינה גבעת עדה (צילום: באדיבות המועצה)

השבוע החלה המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה באיפיון החזית הטכנולוגית  וברישות שתי המושבות במערכת מצלמות מתוחכמת אשר תחבר את בנימינה וגבעת עדה למוקד אחד.

מהמועצה נמסר כי מוקד זה ייתן פתרון עתידי לבעיות רבות גם בשעות הלילה וגם בשעות היום. בשלב ראשון יתבצע איפיון של המערכת, ובשלב השני יירכש הציוד על בסיס האפיון ויחובר למוקד אחד. פרטים נוספים יינתנו בהמשך.

ואם יש לכם ג'יפ או שתמיד חלמתם להסתובב באחד כזה למטרות טובות כמו הגנה ובטחון היישוב, דעו כי בימים אלו מוקמת יחידה חדשה: יחידת הג'יפאים של בנימינה – גבעת עדה. המעוניינים בפרטים, יכולים לפנות לרן דלויה במייל: jeepbga@gmail.com.

תגבור הבטחון.  מועצת בנימינה גבעת עדה  (צילום: באדיבות המועצה)
תגבור הבטחון. מועצת בנימינה גבעת עדה (צילום: באדיבות המועצה)

 

 

לאחר עבודת תכנון המועצה יצאה לדרך בפרוייקט שיפוץ המקלטים, בגבעת עדה ובבנימינה. בביקור שערך השבוע אל"מ אלדד זייד, הממונה מטעם פיקוד העורף על תחרות המקלטים בשנים האחרונות בשיתוף המועצה לישראל יפה, הוא שיבח את העשייה ואת השיפור הרב במערכת הבטחונית ביישוב. יחד עם זאת,  לאור פערי הצפירה שהתגלו במבצע צוק איתן, פנתה המועצה לפיקוד העורף לצורך השלמת פערים באזור רחוב הנשר ובכרמי בנימינה. השבוע אושר רכישת ומיקום צופר חדש, ועדיין לא נקבע מיקומו המדוייק. הוא צפוי להתמקם תוך שישה חודשים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות