fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחד החשודים ברצח בבנימינה: ניסיתי לעזור לו

התפתחות בחקירת הרצח של מיכאל ווינר: המשטרה עצרה שני חשודים, אחד מהם התבצר על מנוף מספר ימים לאחר הרצח ואיים לירות במי שיתקרב אליו
זירת הרצח (צילום: שלומי גבאי)
זירת רצח (צילום: שלומי גבאי)

התפתחות בחקירת הרצח של מיכאל ויינר, שגופתו נמצאה ללא רוח חיים לפני כשלושה שבועות בדירתו שבבנימינה. המשטרה עצרה שני חשודים, בשנות ה~30 לחייהם, תושב פתח תקווה ותושב קרית ביאליק.

החשוד מפתח תקווה, בן 36, התבצר מספר ימים לאחר מציאת גופתו של ויינר על מנוף בפתח תקווה ואיים לירות באקדח בכל מי שיתקרב אליו. לאחר מספר שעות, שבהן ניסו כוחות ממשטרת מרחב שרון לשכנע אותו לרדת מהמנוף, הוא נעצר על ידי כוחות ימ"מ. בעת מעצרו נצא על גופו סם בכמות של צריכה עצמית. החשוד השני, תושב קריית ביאליק, בן 39, נעצר יממה לאחר מעצרו של החשוד הראשון.

במשטרה חושדים כי נסיבות הרצח קשורות לסכסוך כספי שהיה בין החשודים לויינר.

סכסוך כספי. זירת הרצח (צילום: שלומי גבאי)
סכסוך כספי. זירת הרצח (צילום: שלומי גבאי)

גופתו של ויינר נמצאה ביום שישי בשעות אחר הצהריים בדירתו שבבנימינה. לאחר שעלה חשד כי מדובר ברצח, הועברה החקירה לימ"ר חוף.

ויינר, בשנות ה~50 לחייו, בעל חברת תקשורת, התגורר לסירוגין בארץ ובארצות הברית, ומספר ימים לפני שנרצח הגיע לארץ לצורכי עבודה.

עו"ד סיגל עפרוני מייצגת את החשוד מהקריות מטעם הסניגוריה הציבורית: "החשוד משתף פעולה עם החוקרים. לטענתו, הוא ניסה למנוע את הפגיעה במנוח ואף נפצע במהלך הניסיון לסייע לו".

עו"ד שרית גולן, המייצגת את החשוד מפתח תקווה: "תגובה מסודרת מטעמו של החשוד תימסר רק לאחר שנוכל לעיין בחומר החקירה נגדו לאחר הגשת כתב האישום".

השבוע אמר חברו הטוב של ויינר: "כל הכבוד למשטרה. אני מקווה שימוצה הדין עם החשודים על המעשה הנורא שהם עשו. איבדתי אדם יקר, הוא היה החבר הכי טוב שלי".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות