fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אפקט ניסו: יקיר שוורץ התפטר מתפקידו כיו"ר הנהלת הפועל חדרה

מימין: יקיר שוורץ, צביקה גנדלמן ואורן גולן. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
מימין: יקיר שוורץ, צביקה גנדלמן ואורן גולן. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

דרמה גדולה בהפועל חדרה: יו"ר הקבוצה יקיר שוורץ התפטר אמש (ב') מתפקידו לאחר שיחת הבהרה עם ראש העיר צביקה גנדלמן. בשיחה נכחו גנדלמן, שוורץ והמנהל המקצועי אורן גולן, שמונה לתפקיד לאחר ששוורץ נבחר כיו"ר ההנהלה. במהלך השיחה ביקש שוורץ לסיים את תפקידו במועדון. גנדלמן קיבל את החלטתו אך דרש כי הניהול הכספי של המועדון יעבור לידיה של המשקיפה עו"ד אלונה באומגרטן.

בהמשך לדרישתו של גנדלמן ולמען שלום בית, סוכם כי זכויות החתימה בעמותה יוקנו למשקיפה בתוקף מיידי. "ראש העיר והנהלת העמותה מברכים על נכונות המשקיפה להתגייס ולסייע בהשכנת שלום בית בעמותה. כמו כן מודה רכש העירייה והנהלת המועדון ליקיר שוורץ על פועלו למען המועדון", נמסר.

בנוגע לעמדת המאמן, עוד קודם לכן נודע כי אתמול נערכה פגישה בין רון קלר שעמד על הקווים במשחק נגד הפועל באר שבע לבין שוורץ וגולן, במהלכה ירדה מועמדותו לשמש כמאמן ראשי בעונה הבאה. הסיבה היא כי לקלר אין תעודת פרו והקורס לא צפוי להיפתח בשנה הקרובה. בהנהלת הקבוצה אמרו לקלר: "אתה מאמן ראוי והצ'אנס שלך עוד יגיע, אך בשלב זה תישאר כעוזר מאמן".

https://www.youtube.com/watch?v=uKXG1Orvx7g

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות