fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאזור תעשייה לשכונת מגורים שוקקת חיים

אפי קפיטל סיימה עבודות ההריסה ופינוי השטח עליו יקום פרויקט opark, ונערכת להתחלת הבניה השטח המפונה באור עקיבא
השטח המפונה באור עקיבא צילום: יח"צ
השטח המפונה באור עקיבא צילום: יח"צ

חברת אפי קפיטל מדווחת כי סיימה את עבודות ההריסה ופינוי השטח בשכונת נווה אור באור עקיבא, ונערכת להתחלת הבניה של פרויקט opark. מדובר בקרקע של 35 דונם, עליה יקום הפרויקט שיכלול 400 יח",ד שיתפרסו על פני 10 בניינים בני 7-12 קומות.

כיום נמכרות בפרויקט דירות 4 חדרים החל מ-1.120 מיליון שקל, ודירות 5 חדרים החל מ-1.180 מיליון שקלים.

לדברי שייקה נפחא, סמנכ"ל חברת אפי קפיטל, "מדובר באבן דרך נוסטלגית משהו, עם התנעת התהליך בשטח להפיכת אזור תעשיה הישן של העיר לפרויקט מגורים. סיימנו את תהליכי הכשרת הקרקע זה מכבר, וכעת עם סיום פינוי מבני התעשייה הישנים, הקרקע מוכנה לקבלן הביצוע להתחלת העבודות".

השטח המפונה באור עקיבא צילום: יח"צ
השטח המפונה באור עקיבא צילום: יח"צ

פרויקט opark כולל תמהיל הדירות כולל דירות 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, לכל הדירות בפרויקט מחסן צמוד וחניה צמודה. בצמוד לבניינים החברה מקימה פארק ירוק בשטח של 12 דונם עם מתקנים ומשחקים לתינוקות, לנוער ופינת ישיבה להורים. השכונה גובלת בקניון אורות ממזרח ושכונת הקוטג'ים היוקרתית גני אור מדרום. השכונה נמצאת מרחק הליכה ממרכז העיר.

חברת הנדל"ן אפי קפיטל החלה את פעילותה בשנת 2006. החברה בנתה ובונה פרויקטים רבים למגורים, ועד כה בנתה ושיווקה בהצלחה פרויקטים בחדרה. החברה בונה כיום את פרויקט אקווה (520 יח"ד) בשכונת עין הים בחדרה, פרויקט opark בשכונת נווה אור באור עקיבא (400 יח"ד), פרויקט בבאר שבע (400 יח"ד) וכן מקדמת תכניות על שטח בן 120 באליכין ועל שטח של 200 דונם באזור תעשיה חדרה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות