fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יעקב אדרי: חוזר לעיר

כיהן כראש עיריית חדרה בין השנים 1989-2003. היה חבר כנסת, שר הבריאות, השר לפיתוח הנגב והגליל והשר לקליטת עלייה
יעקב אדרי (אופיר פרג'ון)
יעקב אדרי (אופיר פרג'ון)
יעקב אדרי (אופיר פרג'ון)
יעקב אדרי (אופיר פרג'ון)

סיעה: "ביחד"

מי: יו"ר הרשימה העצמאית "ביחד", יעקב אדרי, מתמודד לראשות העיר, נשוי ואב לשניים, כיהן כראש עיריית חדרה בין השנים 1989-2003. העשייה הציבורית שלו כוללת את היותו חבר כנסת ושר הבריאות, השר לפיתוח הנגב והגליל, השר לענייני ירושלים והשר לקליטת עלייה. הוביל להקמת תיכון עתידים ביישוב.

מה: מתן חשיבות עליונה לתחום החינוך. חברי ההרשימה מאמינים כי החינוך הוא האמצעי החשוב ביותר שיש בידי הרשות המקומית על מנת לעצב את המחר ביישוב. ברוח זו, מאמינים בסיעה כי יש להשקיע בחינוך משאבים רבים ולשים אותו בראש סדר העדיפויות העירוני.

בתחום התרבות והפנאי, גורס אדרי כי יש לקדם את תחומי הספורט והמוזיקה ביישוב, תוך בניית תוכנית אב יישובית אשר תהפוך את אור עקיבא לעיר מובילה שמעודדת את השתלבות התושבים בפעילויות פנאי אלה ואחרות. אדרי רוצה להקים בעיר מקומות בילוי, תוך מתן הנחות לתושבי העיר ברכישת מנויים וכרטיסים למופעים הנערכים בהיכל התרבות העירוני, וכן להקים מרכז מחול עירוני, לקדם כשרונות מקומיים בתחומי האמנות השונים וליזום פעילויות אמנותיות שונות. בתחום איכות הסביבה מתחייבת הרשימה לדאוג לטיפול במפגעים שונים, לדאוג לשדרוג תחום האנרגיה הסולארית בעיר למען תאורת הרחוב ולקידום תחום המיחזור. בתחום מעמד האשה מתחייבת הרשימה להגברת נוכחותן של נשים בעירייה, קידום תחום התעסוקה, קידום קריירה עבור נשים ולמען העצמה ומנהיגות של נשות היישוב.

למה דווקא אני: "הניסיון שצברתי כראש עירייה, שר וחבר כנסת, הוא גדול ומשמעותי מאוד. אין ספק שהדלתות לכל משרדי הממשלה פתוחות לפני לאור ההערכה שאני זוכה לה בקרב המפלגות השונות וחברי הכנסת. אני ידוע כבולדוזר המגייס משאבים, בונה שכונות ומקדם את העיר בכל דרך אפשרית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות