fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

3 עובדות שכדאי לדעת על הלוואות דיגיטליות

אם בכוונתכם לקחת הלוואה, אתם אולי מוכנים כבר נפשית למפגש פנים אל נים עם בנקאי שיציע לכם מגוון רחב של אפשרויות, כשאתם לא מבינים אפילו אחת מהן בצורה ברורה. עם זאת, עולם ההלוואות, כמו כל תחום אחר בחיינו, השתנה באופן משמעותי בשנים האחרונות, וכיום יותר ויותר אנשים יכולים לקחת הלוואה בלי לצאת מהפיג'מה ומהבית, דרך שימוש במסך הטלפון החכם שלהם בלבד. אנחנו מדברים, כמובן, על הלוואה דיגיטלית – וכעת נסביר מה זה בדיוק אומר ונספק לכם 3 עובדות שחשוב לדעת על הלוואות מסוג זה.
3 עובדות שכדאי לדעת על הלוואות דיגיטליות | צילום: Pixabay

מה זה בדיוק הלוואה דיגיטלית, וכיצד הלוואה זו מתבצעת?

כמו כל דבר אחר כמעט שאנו עושים היום, גם בשביל לקחת הלוואה כבר לא חייבים לצאת מהבית. הלוואות דיגיטליות* הן הלוואות שאנחנו לוקחים מהבנק או מכל גורם אחר דרך שימוש באמצעים אלקטרוניים בלבד, על גבי רשת האינטרנט ומול חשבון הבנק שלנו.

כיום, בנקים שונים במדינה מציעים אפשרות כזו או אחרת של הלוואה דיגיטלית ללקוחותיהם, וכך גם חברות האשראי וחברות הלוואות חוץ-בנקאיות נוספות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לחשבון הבנק שלכם או לאתר הרלוונטי, לבחור את גובה ההלוואה שנחוצה לכם, למלא את הפרטים הרלוונטיים, לתכנן בצורה נכונה את פירעון ההלוואה, ובכפוף לאישור ההלוואה – לצאת לדרך. אם אתם חוששים מהתהליך הזה, ריכזנו עבורכם כאן 3 עובדות שחשוב להכיר, שאולי גם ירגיעו את החשש שלכם.

3 עובדות שחשוב שתכירו על הלוואות דיגיטליות

  • נוח יותר לכולם – חשוב לדעת שהלוואה דיגיטלית היא למעשה הלוואה נוחה יותר מבחינה פרוצדורלית לא רק ללקוח, אלא גם לגורם המלווה. היכולת של הבנק או חברת ההלוואות לחסוך את אנשי השירות, ולאשר דיגיטלית הלוואה ללקוחותיהם – מאפשרת להם להגיע לקהל רחב יותר במהירות גדולה יותר. לכן, לא נדיר לראות תנאים אטרקטיביים למדי בהלוואות מסוג זה, שלא בהכרח יוצעו לכם אם תגיעו פיזית ותשבו מול נציג השירות.

 

  • הלוואה מהירה – עוד יתרון של הלוואה דיגיטלית, שהופך אותה לאטרקטיבית למדי עבור לווים רבים, הוא המהירות שבה ניתן לקבל אותה. הדבר נכון במיוחד כשאתם משתמשים בחשבון הבנק הדיגיטלי שלכם עצמו על מנת לבקש ולקבל הלוואה בנקאית – במקרים רבים תוכלו לראות את הכסף בחשבון שלכם כבר למחרת היום.

 

  • הפרטים יכולים להתאים לכם – כשאתם יושבים מול בנקאי הלוואות, לא תמיד אתם מבינים באופן מדויק את כל האפשרויות שעומדות בפניכם לקבלת הלוואה. הלוואה דיגיטלית מחזירה את השליטה לידיים שלכם, ונותנת לכם את האפשרות לערוך את פרטי ההלוואה כך שהם יתאימו לכם בצורה המדויקת ביותר. הדבר נכון גם לגבי גובה ההלוואה, אבל גם לגבי משך הפירעון, אפשרויות החזרה מוקדמת, ופרמטרים נוספים שיכולים להשפיע על הריבית. כמובן שהבנק או חברת ההלוואות צריכים לאשר את התנאים שאתם ממלאים ומבקשים – אבל אין ספק שהתהליך הופך הרבה יותר נוח כשההתאמה כולה מתבצעת על ידכם.

 

לקחת הלוואה מעולם לא היה קל ונוח ויותר

בשנת 2021, לקיחת הלוואה לא אמורה להיות מסובכת ואפילו לא צריכה לדרוש מכם לצאת מנעלי הבית. כיום, בהחלט אפשרי ואפילו מומלץ לקחת הלוואה דיגיטלית דרך המחשב או מכשיר הסלולר שלכם – וכעת אתם גם מבינים את כל היתרונות הנלווים לכך.

השימוש בדיגיטל על מנת לקחת הלוואות לא רק הופך אותן לנגישות יותר ומהירות יותר. הלכה למעשה, הלוואה דיגיטלית מאפשרת לנו לדעת בדיוק על מה אנחנו מתחייבים, ולתכנן בצורה מדויקת ועצמאית את ההלוואה שאותה אנחנו מבקשים. אם אתם זקוקים להלוואה, בהחלט יכול להיות שהדבר החכם ביותר שתעשו הוא … להישאר בבית.

*כתבה זו אינו מהווה הצעה או התחייבות למתן הלוואה. אישור כל הלוואה, סכומה ותנאיה נתונים לשיקול דעתו הבלעדי של הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות