fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תואר שני מומלץ למי שחולם על תפקיד ניהולי

עובדים רבים במגזר הציבורי והעסקי מעוניינים להתקדם לתפקידי ניהול ולאייש משרות בכירות יותר בארגון שבו הם מועסקים. יש לא מעט עובדים בישראל בעלי יכולות וכישורים מקצועיים ואישיים המתאימים לתפקידי ניהול בדרגות שונות בארגונים, יחד עם זאת כדי להתקדם לתפקיד ניהול, העובד חייב לרכוש כלים מקצועיים והשכלה אקדמית מתאימה, לכן לכל מי שחולם על תפקיד ניהולי כדאי לשקול לימודים לתואר שני במשפטים ללא משפטנים.
תואר שני מומלץ למי שחולם על תפקיד ניהולי | צילום: FREEPIK

ראוי לציין כי בעידן הנוכחי, תואר ראשון מהווה דרישת סף טריוויאלית למגוון רחב של תפקידים ומקצועות, אך מי שמעוניין להתקדם בחייו וליהנות מקריירה מעניינת, מרשימה ומאתגרת – חייב לשקול לימודים לתואר שני. בעבר, הלימודים לתואר שני היו בעלי מאפיינים מחקריים יותר, אך כיום הלימודים לתואר השני לא חייבים לכלול מסלול מחקרי וחובה לכתוב תזה, רבים זקוקים לתואר המתקדם על מנת להעשיר את הידע והכלים המקצועיים שלהם, הם יוצאים ללימודים מתוך רצון לרכוש ידע עדכני ומקיף ומתוך כוונה להשתמש בתואר היוקרתי כקרש קפיצה לקריירה שלהם.

מדוע כדאי ללמוד תואר בלימודי משפט ללא משפטנים?

עובדים בעלי תואר ראשון המעוניינים להתקדם לתפקידי ניהול חייבים להחליט איזה תואר שני יאפשר להם להתמודד על תפקידי ניהול ומשרות ניהול בכירות בארגון בו הם עובדים או בארגון אחר. לכן, עליהם לבדוק איזה מסלול לימודים יכין אותם לתפקידי ניהול ויקנה להם יתרונות משמעותיים על פני מועמדים אחרים למשרות הניהול הבכירות בארגון. כאשר בוחנים את כל האפשרויות מגלים כי תואר שני במשפטים ללא משפטנים מהווה בחירה מצוינת בגלל ההשכלה המשפטית המקיפה והתואר היוקרתי.

מטרת תוכנית הלימודים בלימודי משפט ללא משפטנים היא להקנות השכלה משפטית רחבה. התואר מתאים לעובדים ולמנהלים זוטרים במגזר הציבורי והעסקי, לאנשי עסקים, ליזמים בכל התחומים, לבעלי מקצוע ועוד. ההשכלה המשפטית מאפשרת לבוגרים לבדוק חוזים, להכין תסקירים וחוות דעת, לקבל החלטות מורכבות מבחינה משפטית ועוד. המעסיקים מחפשים מנהלים בעלי השכלה משפטית, לכן התואר מהווה קרש קפיצה לתפקידי ניהול.

3 סיבות טובות מדוע ללמוד תואר שני בלימודי משפט ללא משפטנים   

יש יתרונות רבים בלימודי משפט ללא משפטנים לתואר שני, לפניכם 3 סיבות מרכזיות בגלל רבים בוחרים להירשם לתואר היוקרתי:

ידע משפטי מעמיק בתחומים כמו דיני חוזים וקניין רוחני

דיני חוזים מהווים את הבסיס למשפט המסחרי, הם עומדים כבסיס ליחסים בתחומים כמו מסחר, פיננסים, השקעות, משפחה, עבודה, צרכנות, נדל"ן, יחסים פוליטיים ועוד. דיני חוזים עוסקים בהיבטים חשובים בחיי האדם ובעולם העסקים. בכל חוזה מעורבים לפחות שני צדדים, כאשר החוזה קובע את הנורמות המשפטיות המחייבות בין הצדדים ומטרתו להגן על כל אחד מהצדדים ולסייע להם להתנהג כנדרש.

השכלה משפטית בדיני חוזים מקנה ידע חשוב ויתרון רב למנהלים במגזר הציבורי והעסקי. מנהלים חייבים לדעת לקרוא, לפרש ולבדוק חוזים, זהו חלק בלתי נפרד מעבודתם, לכן המעסיקים שואפים למנות מנהלים עם ידע משפטי.

כלים הנחוצים לתפקיד ניהולי

בעלי השכלה משפטית רחבה רוכשים ידע וכלים המסייעים להם בתפקידי ניהול. השילוב בין ידע משפטי לתחום העיסוק מבטיח ראייה רחבה ורב תחומית, והלימודים מפתחים יכולות אישיות ומעניקים כלים המאפשרים לבוגרים לקחת את הקריירה שלהם לשלב הבא ולהתקדם למשרות ניהול בכירות.

מתאים לאנשים בגיל ה-40 לחייהם

עובדים רבים המגיעים לגיל 40 מעוניינים למצות את הניסיון שלהם בעבודה ולהגיע לתפקידי ניהול מעניינים ומאתגרים יותר, התפקיד הניהולי מבטיח יוקרה ותנאים טובים יותר לעובד. עם זאת, בגיל 40 רבים לא רוצים לחזור ללימודים באקדמיה ולהתמודד עם כתיבת תזה ומחקר. לכן, תואר שני במשפטים ללא משפטנים מתאים עבורם מאחר וזהו לא מסלול מחקרי עם תזה, הלימודים נועדו להעניק השכלה משפטית וכלים המסייעים לעבודה.

תנאי קבלה

בעלי תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר בארץ או מחו"ל, עם ציון ממוצע 80 ומעלה, בתחומים שונים במדעי החברה.

לקבלת מידע נוסף על התואר – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות