fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיפור אהבה איטלקי

מה שהתחיל כאחת הגלידריות הכי שוות בחיפה התפתח למסעדה שחוץ משפע של גלידה איטלקית משובחת תוכלו לאכול בה גם פיצה טעימה במיוחד, מגוון מנות פסטה איכותיות, סלטים טריים, עוגות וקינוחים
סיפור אהבה איטלקי | צילום יח"צ לימור כרסנטי

אמיליה מביאה אליכם מהאיכות והטעמים של איטליה ישר לצלחת החיפאית שלכם!

בעלי המותג הזוג עינת ודביר גרשון, הביאו את אהבתם הקולינרית לחיפה כמה שהתחיל כגלידריה משפחתית והתרחב לכדי מסעדה המעניקה חוויה קולינרית  על שלל גווניה, לקהל רחב של חובבי האוכל האיטלקי ברחבי הצפון באמיליה עושים כבוד ל-3 הלהיטים הגדולים של המטבח האיטלקי: פיצה מצוינת, פסטות מענגות ברטבים עשירים והרבה ג'לטו – גלידה איכותית רכה ונימוחה – שאי אפשר להפסיק ללקק.

הפיצה

עשויה מבצק משובח שעליו רוטב עגבניות טרי וגבינה מבעבעת. טעימה כמו שהיא, אבל תוכלו להוסיף לה תוספות שישדרגו אותה עוד יותר.

סיפור אהבה איטלקי | צילום יח"צ לימור כרסנטי

פסטות

מבחר הפסטות שלנו מרשים וכולל לא רק סוגי פסטה שונים (ספגטי, פטוצ'יני, פפרדלה, רדיאטורים, ריגטוני, רביולי, ניוקי ופסטה מחיטה מלאה) אלא גם שמונה סוגי רטבים עשירים. גם לפסטות שלנו תוכלו להוסיף תוספות מפנקות, כמו סלמון, גבינת עיזים, ארטישוק ועוד.

את ההזמנות שלכם אתם מוזמנים ללוות בסלט אמיליה – שיכניס צבע, קראנצ'יות של ירקות טריים ובריאות לארוחה שלכם.

סיפור אהבה איטלקי | צילום יח"צ לימור כרסנטי

הגלידה

גלידה איטלקית רכה וקטיפתית זו ההתמחות של אמיליה, מכאן וממלאי אוהדים לקקנים הכול התחיל…את כל הגלידות אמיליה מייצרים במקום – והשימוש בחומרי גלם איכותיים בשילוב הטריות הופכים אותה לקינוח האולטימטיבי.

באמיליה מכינים מידי יום מגוון מרשים של טעמים – אהובים ומוכרים וגם מיוחדים יותר מבחר של גלידות שמנת, גלידות ללא סוכר וסורבה.

חוץ מגלידות תוכלו לזלול פה גם יוגורט קרמי (טבעי על בסיס חלב בקר או חלב עזים, וגם יוגורט בטעמי פירות ויוגורט ללא סוכר) שלו תוכלו להוסיף מבחר מסחרר של תוספות: פירות טריים, סוכריות, שוקולדים ופינוקים מתוקים אחרים וגם מגוון סירופים ורטבים שהרשימה שלהם לבדה תגרום לכם ללקק את השפתיים.

ניתן להזמין קרטוני גלידה במשקל לבית.

בנוסף תוכלו להזמין באמיליה גם ופל בלגי וקרפ צרפתי עם מטבלים מתוקים ונפלאים לבחירה ומבחר עוגות חלביות מענגות חושים. יש לציין שהחוויה האיטלקית של אמיליה מגיעה גם במשלוחים עד אליכם הביתה!

אריבדרצ'י ובתיאבון!

אמיליה, שד' מוריה 120, חיפה

שעות הפעילות:

א – ש 09:00 – עד לקוח אחרון

טלפון: 04-8289181

לאתר לחצו כאן! 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות