fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתח סניף מכירת הרכב הגדול בצפון AVIS City

עומדים לפני רכישת רכב? כנסו לסניף מכירת רכב של AVIS החדש, Avis City, ברחוב ההסתדרות 224 חיפה. AVIS פתחה את סניף מכירת הרכב הגדול ביותר בצפון, בו תוכלו למצוא מעל 250 כלי רכב הזמינים לרכישה מיידית. מגוון כלי רכב מבעלות פרטית, 0 ק"מ, ורכבים חדישים מליסינג והשכרה. חברת AVIS אחת מחברות הליסינג והמכירה הגדולות בישראל עם פריסת סניפי מכירה, השכרה ושירות בכל הארץ. לרגל הפתיחה מחירים שלא יחזרו בשיטת שלם וסע, בסניף יחכו לכם אנשי צוות מקצועיים ומנוסים, שדואגים לשירות ללא פשרות

חיים אהרונוב, סמנכ"ל המכירות של AVIS, אחת מחברות הרכב המובילות והגדולות בישראל, עם צי של כ-30,000 רכבים, סיפר על החברה: "AVIS סוכנות רכב היא מותג בינלאומי, מוכר ואמין, והיא נמנית בין גופי הרכב הגדולים בעולם. AVIS ישראל בעלת הזיכיון מאז 1986, שייכת לקבוצת UMI יבואנית שברולט, קאדילק ואיסוזו בישראל. עיקר פעילותה של AVIS היא ליסינג תפעולי, ליסינג פרטי, השכרת רכב בארץ ובחו"ל, ומכירת רכב מיד ראשונה".

אהרונוב מספר על חברה שרואה בראש ובראשונה את הלקוח, ולא מוכנה להתפשר על פחות מהטוב ביותר עבורו "היתרון של AVIS, בהיותה שומרת על סטנדרטים בינלאומיים, הוא שירות חסר פשרות. החברה שמה את הלקוח במרכז, ולקוחותינו מעידים שהשירות שלנו ברמה גבוהה, החל משירות אמין וכלה במקצועיות גבוהה. AVIS מכירת רכב מספקת מגוון עצום של רכבים בפריסה ארצית, יותר מכל המתחרים ובמחירים אטרקטיביים מאוד, ההנחה בAVIS לעיתים מגיעה עד עשרות אלפי שקלים"

הסניף החדש של Avis City. צילום: דימיטרי קונופליוב
הסניף החדש של Avis City. צילום: דימיטרי קונופליוב

ב-AVIS מכירת רכב מתאימים את השיטה הנכונה ביותר עבור הלקוח לקניית הרכב, ומציעים פתרונות מימון וטרייד אין.
"בפתרונות המימון ללקוחות AVIS מכירת רכב נעזרת בחברת המימון של קבוצת UMI שמתאימה פתרונות מימון לכל לקוח לפי יכולתו.
AVIS מכירת רכב מציעה ללקוח גם פתרונות טרייד אין, בו הלקוח מוכר את רכבו לAVIS.
וכך, שמגיעים אלינו לקוחות עם הרכבים שלהם לביצוע עסקאות טרייד אין וAVIS קונה מהם את הרכבים, המלאי שלנו, מגוון וגדול, יש לנו רכבים למכירה ב-10,000 שקלים ועד ל-700,000 שקלים. אנחנו יודעים למצוא עבור כל אדם את הרכב עבורו".

"סניף AVIS City חיפה הוא הסניף הגדול בצפון, תפגשו בו צוות גדול ומקצועי, אנשי צוות שיתלוו אליכם לנסיעת מבחן, ויענו לכם על כל השאלות ומספקים את המעטפת השלמה לרכישת הרכב. הלקוח יקבל מעטפת גם לאחר רכישת הרכב בעזרת מוקד השירות, בכל עת תוכלו להתקשר. בנוסף, לרוב לאחר מכירת הרכב כבר אין אחריות יבואן, לכן אנו מעניקים לכל לקוח אחריות בסוכנות רכב AVIS פרימיום – עד שנה או עד 20,000 ק"מ (המוקדם בין השניים), הכוללת תשעה מכלולים והכי חשוב – גיר ומנוע".

 

למגוון ענק של רכבים במחירים מנצחים לחץ כאן 
כתובת:
שד’ ההסתדרות 224, חיפה
טלפון: 5326*
שעות פעילות: א-ה': 18:00-8:30 ועד אחרון הלקוחות | ו': 13:00-08:30 ועד אחרון הלקוחות

לעדכונים נוספים היכנסו לאתר בלינקר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות