fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מירי צור – עיצוב חובק השראות עולמיות

ידוע כי לעיצוב הבית יש חשיבות מכרעת בבניית אווירה, יצירת אנרגיה נעימה וחיובית אשר משפיעה על דיירי הבית ואורחיו. תשאלו את מעצבת הפנים מירי צור אשר מביאה ניחוח של חו"ל לכל בית בישראל ולא בכדי מתברגת כאחת מנשות המקצוע המובילות בתעשייה.
עיצוב חובק השראות עולמיות | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

מעצבת הפנים מירי צור, מחזיקה בותק של מעל 11 שנים בתחומה וכמי שגרה במהלך חייה במדינות אירופה, מביאה עמה את ההשראות העיצוביות מהסגנון הקלאסי ועד המודרני, אל הבית הישראלי.

"החל מרחובות נוטינג היל ועד הבתים בסמוך לנהר הדנובה, שאבתי השראות, פיסות אומנות ותרבות עשירה כבר מגיל צעיר מאוד בעקבות עבודות של אבי בחו"ל"

מירי צור | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

מירי צור היא בוגרת לימודי עיצוב פנים במכללת קווים חיפה, סיימה בהצטיינות לימודי עיצוב פנים. כמו כן סיימה קורס הום סטיילינג מבית "קסטיאל" ריהוט תוצרת ישראלי שייצר ריהוט לעשירון העליון.

היא אף למדה בבי"ס להנדסאים קריית הטכניון במגמת התמחות משנית במחשבים. את דרכה בעולם העיצוב החלה כאשר עבדה אצל מעצבת ותיקה ולמדה את רזי המקצוע, ולאחר מכן כמנהלת חברת בנייה ויזמות ש. דורפברגר. בה בעת צברה ניסיון מעשי בשטח בביצוע פרויקטים מסחריים של משרדים, דירות קבלן וחנויות של רשתות גדולות.

"שלא כנהוג במקצועי, ניתן למצוא אותי יותר באתרי בנייה מאשר במשרד, לא חוששת להתלכלך בבוץ ועפר, אני חיה ונושמת את השטח, ממש משלב הקמת הבתים והתשתיות"

כיום תחום התמחותה מתמקד בתכנון ועיצוב בתים פרטיים, דירות יוקרה ובתי עסק ומלונות בוטיק וניהול פרויקטים, תוך שימוש בחומרים חדישים וטכנולוגיות חדישות המשדרגות כל חלל כמה שלבים קדימה.

מירי צור מלווה את הלקוח בתהליך מוקפד מן היסוד, החל מתכנון עיצוב החלל, דרך ההום סטיילינג ועד לשלב קבלת המפתח, כאשר התוכנית נתפרת עד הרזולוציה הקטנה ביותר, ע"פ פיצוח הד.נ.א האישי של כל לקוח.

"האתגר האמיתי שלי בעבודותיי- הוא לגלות את הפוטנציאל הנסתר בכל בית. האמונה שלי היא שכל בית יכול להפוך לכל חלל שנחפוץ בו וכל חלל שנראה כחסר ערך ומשמעות יתגלה כבעל ערך ויראה בסוף התהליך את הפוטנציאל העצום שלו ובכך אני מסייעת ללקוחותיי לבטא את המהווים, הרגשות והרצונות שירצו לממש בביתם"

"הניצחון שלי הוא לראות את ניצוץ ההתרגשות של המשפחה" | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

יש לציין שמירי צור היא פעילה חברתית אשר בימים אלה מגייסת ספקים למען מיזם שיקום ועיצוב בתי משפחות, אשר ידן אינה משגת, וזקוקים לחידוש ביתם כראוי למגורים. "הניצחון שלי הוא לראות את ניצוץ ההתרגשות וההודיה שלהם ושל הילדים בעיקר. באחד הבתים ניגשה אלי ילדה קטנה ואמרה "אני לא אתבייש להביא יותר את החברים שלי הביתה"

בנוסף, ניהלה מירי את פרויקט החידוש ועיצוב מועדון ענק לאנשים בעלי מוגבלויות בצפון, ועוד הזרוע נטויה לדבריה.

"החזון שלי ברמה האישית הוא להתפתח ולהיות בעלת השפעה, לסייע לכמה שיותר משפחות במצוקה ואוכלוסיות חלשות ולמנף אותן. וכמובן ברמה המקצועית אני שואפת להמשיך ולהביא לידי ביטוי את היצירתיות והתעוזה שבי לחדש ולחולל מהפך באיכות חייהם של אנשים. כל פרויקט חדש הוא בעצם מסע משותף שאנו עוברים יחד עד לתוצאה המבוקשת, כזו שתרגיש ללקוח כמו בית המלון הפרטי שלו, שאליו ירצה תמיד לחזור"

על יחסי הציבור והליווי התקשורתי אמון משרדה של לימור כרסנטי

מירי צור- מעצבת פנים
נייד 054-2450456
למעבר לאתר – לחצו כאן!
למעבר לעמוד הפייסבוק – לחצו כאן! 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות