fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למה כדאי לכם לקנות רכב דווקא עכשיו?

דווקא בתקופה כזו, AVIS מכירת רכב משנה את חוקי המשחק לטובת הלקוחות ומשיקה שירות מיוחד של רכישת רכב עד הבית

לאחר שפתחו לאחרונה את סניף מכירת הרכב הגדול בצפון, Avis סיטי חיפה, ברחוב ההסתדרות 224. בתקופת הסגר, החליטו ב-AVIS מכירת רכב לעשות כל שיידרש על מנת לאפשר ללקוחותיהם להמשיך וליהנות ממגוון כלי רכב למכירה: רכבים מבעלות פרטית, 0 ק"מ, יד ראשונה, ורכבים חדישים מליסינג והשכרה המתאימים לכל תקציב. ב-Avis סיטי תוכלו למצוא מעל 250 כלי רכב הזמינים לרכישה מיידית בכל רגע נתון.

כיצד עובד השירות החדש של Avis מכירת רכב?

חיים אהרונוב, סמנכ"ל המכירות של AVIS, מספר על השירות החדש שמאפשר לכם לקנות רכב שיגיע אליכם עד הבית במחירים אטרקטיביים במיוחד: "בעקבות הנחיות משרד הבריאות, החלטנו לאפשר ללקוחות שלנו לקנות רכב און ליין. השירות ניתן דרך האתר שלנו או דרך המוקד הטלפוני שלנו במספר *5326, שם תוכלו לשוחח עם יועצי המכירות שלנו. לאחר שנמצא את הרכב המתאים לצרכי הלקוח, יועץ המכירות ישלח במייל או בוואטספ את התמונות של הרכב, היסטוריית הטיפולים  ובדיקה של מכון חיצוני. גם הליך הטרייד-אין מתבצע בצורה דומה, כשהלקוח שולח לנו תמונות של רכבו. בנוסף, אנחנו מציעים מגוון הצעות מימון, ומספקים את המעטפת השלמה ללקוח גם מרחוק. בסופו של דבר, נגיע עם הרכב עד לבית הלקוח".

לשיחה עם יועץ המכירות של AVIS או לקבלת נסיעת מבחן עד הבית השאירו פרטים

שירות מקיף ומהפכני

ב-AVIS מכירת רכב מספקים את כל המידע הנחוץ ללקוח ומאפשרים לכם לקנות את הרכב בזמן קצר ומינימום התעסקות, וזה לא הכל. על מנת להקל על מחזיקי רכב פרטי, בAVIS מכירת רכב השיקו שירות נוסף חדש, מקיף ומהפכני הנקרא AVIS 360. השירות החדש מוצע לכלל הלקוחות שבבעלותם רכב פרטי "השירות הייחודי שלנו, 360 AVIS פתוח לכולם, לא רק ללקוחות AVIS. בתקופה זו אנשים רבים חוששים לצאת מהבית לטיפולי רכב, ולנו יש את הפתרון עבורכם. השירות שלנו כולל ייצוג מול המוסכים, לקיחת הרכב לטיפול, אגרת מסלול ולקיחת הרכב לטסט, שטיפה חינם לרכב אחת לחודש במשך שנה ומוקד טלפוני שפתוח 24/7, 364 ימים בשנה (למעט יום כיפור). עלות השירות לרכב סטנדרטי החל מ- 180 ש"ח בלבד לחודש. השירות רלוונטי במיוחד בימים אלה ומאפשר לאנשים להמשיך ולטפל ברכב שלהם, מהספה בבית".

הנחה עד עשרות אלפי שקלים

במיוחד בימים אלה, אהרונוב מספר על חברה שרואה בראש ובראשונה את הלקוח, ולא מוכנה להתפשר על פחות מהטוב ביותר עבורו "היתרון של AVIS  מכירת רכב, בהיותה שומרת על סטנדרטים בינלאומיים, הוא שירות חסר פשרות. החברה שמה את הלקוח במרכז, ולקוחותינו מעידים שהשירות שלנו ברמה גבוהה, החל משירות אמין וכלה במקצועיות גבוהה. AVIS מכירת רכב מספקת מגוון עצום של רכבים בפריסה ארצית, יותר מכל המתחרים ובמחירים אטרקטיביים מאוד, ההנחה בAVIS לעיתים מגיעה עד עשרות אלפי שקלים".

 5326*

אוויס סיטי חיפה – ההסתדרות 224 חיפה

לאתר של אוויס סיטי חיפה >>

לשיחה עם יועץ המכירות של AVIS או לקבלת נסיעת מבחן עד הבית השאירו פרטים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות