fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כל מה שחם בעיצוב ווילונות

הגיע הזמן לרענן את הלוק בסלון? כבר נמאס לך להסתכל על אותו עיצוב בחדר השינה שפשוט נעשה עמוס מדי? כדי להכניס קצת צבע חדש ולתכנן מחדש את החלל, לא חייבים לשבור קירות ואת החסכונות שלנו. לפעמים, כל מה שצריך זה כמה פריטי טקסטיל חדשים ומרגשים.
צילום: FREEPIK
צילום: FREEPIK

החלפת ווילונות בבית יכולה להעניק לחלל שלנו לא מעט יתרונות פונקציונליים ולשנות את כל המראה שלו מהיסוד. הם קלים להחלפה, זמינים במחירים משתלמים וכיום יותר מאי פעם, הם מגיעים בשלל רחב של עיצובים. אז אילו טרנדים שווים ממתינים לנו היום בעולם הווילונות? אספנו כמה מגמות ששווה להכיר ויהפכו את רכישת הווילונות הבאה שלך לחוויית עיצוב מרגשת.

חומרי גלם טבעיים

נראה שגם השנה, מעצבים רבים מעדיפים לעשות שימוש בחומרים טבעיים. גם ב-2021, נראה הרבה וילונות בד לצד וילונות גלילה מבמבוק וחומרים טבעיים רבים אחרים. אך נראה גם וילונות ייחודיים כמו וילונות זברה שהפכו למוצר מבוקש מאוד. 

לעטוף את החדר בקטיפה

אין הרבה דברים שמשרים אווירה אינטימית, מחבקת ונעימה כמו בד קטיפה. וילונות כבדים מקטיפה בחדר השינה יעניקו מראה רך ועוטף יותר, יאטמו היטב את אור הבוקר לימים שפשוט לא רוצים לעזוב את המיטה וייצרו את המראה הרומנטי שתמיד רצית להכניס אל חדר השינה. 

התאמה אופטימלית של כניסת האור לחדר

אחד מהפריטים המבוקשים ביותר כיום שמעטר את חלונות הבית הוא וילונות זברה. הטרנד הזה רק הולך ונעשה פופולרי יותר ואין על כך ספק. הווילון מורכב משתי שכבות ומחולק לפסים אטומים ושקופים. על ידי גלילת הווילון, ניתן לשנות את היחס בין החלק האטום והשקוף של הווילון. האפשרות הזו הופכת את וילון הזברה לאחד מפתרונות ההצללה המבוקשים כיום. באמצעות המבנה הייחודי, ניתן לשלוט באופן מדויק בכמות האור והאוויר שתיכנס אל הבית ולהכתיב את האווירה בתנועה אחת פשוטה.

ההדפסים עדיין רלוונטיים

כמו בעולם עיצוב האופנה, גם הווילונות מעוטרים בשלל הדפסים – מפרחים וצורות גיאומטריות ועד דוגמאות חייתיות. בין אם נבחר בווילון מנומר או בדוגמת של מעוינים, הגבול היחיד הוא הדמיון. כל עוד נתאים את הצבעים והדוגמאות לעיצוב הכללי של הבית, הווילון החדש יכול להפוך לחגיגה ולהכניס לא מעט חיים לעיצוב שהתחיל להפוך למשעמם. זהו הזמן לשבור את המונוכרומטיות ולהעז להכניס אל הבית משהו קצת אחר.

וילונות גלילה

וילונות הגלילה האלגנטיים והעדינים לא מאבדים מהרלוונטיות שלהם. הם מעניקים מראה מתוחכם לחללים מינימליסטיים ומגיעים במגוון רחב של חומרי גלם וצבעים שמאפשרים להתאים אותם לכל חלל. ניתן להשתמש בהם כפתרון חציצה, כהצללה רכה ונעימה וכדרך נהדרת נוספת להכניס עוד צבע לבית ולמנוע סנוור מיותר מאור השמש.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות