fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברות ביטוח משכנתא – פורטל הביטוחים הגדול בישראל       

צריכים מקור מידע מקיף עבור חברות ביטוח משכנתא? פורטל הביטוחים הגדול בישראל הוא מקור המידע המקיף ביותר עבור מציאת חברות ביטוח משכנתא בישראל!
ביטוח משכנתא | צילום: FREEPIK
ביטוח משכנתא | צילום: FREEPIK

בפורטל הביטוחים תמצאו את כל מה שצריך לדעת על חברות ביטוח משכנתא ותוכלו ליהנות מהצעות אטרקטיביות של חברות ביטוח משכנתא עבור נכס שלכם, הדירה שלכם, הבית הפרטי או כל נכס אחר עבורו לקחתם משכנתא ועכשיו אתם צריכים לבטח אותו.

פורטל הביטוחים הגדול בישראל – משכנתא, ביטוח ומה שביניהם            

רבים לא מבינים את הקשר בין משכנתא לביטוח אך הקשר דווקא ברור מאוד ונרחיב עליו בהמשך. חברות ביטוח משכנתא הן למעשה חברות ביטוח רגילות אשר מצאו אפיק הכנסות נוסף ולמעשה זהו אחד מאפיקי ההכנסות הכי רווחים שלהם, היות ולפי החוק כל מי שלוקח משכנתא כיום מחויב ברכישת ביטוח חיים למשכנתא. מה הוא אותו ביטוח חיים למשכנתא? חברות ביטוח משכנתא מציעות כמה סוגי ביטוח משכנתא. ביטוח החובה שבהם הוא ביטוח חיים למשכנתא. החיבור בין ביטוח חיים לביטוח משכנתא בא לידי ביטוי כאן בצורה משולמת והנה ההסבר: חברות ביטוח משכנתא מבטיחות למעשה לבנקים, שבאמצעותן לקוחות הבנקים לווים את כספי המשכנתא, יוכלו להחזיר אותה לא משנה מה יקרה, אפילו אם מי שלקח את המשכנתא ייפטר. כך זה פשוטו כמשמעות וביטוח החיים למשכנתא המוצע על ידי חברות ביטוח משכנתא, הוא ביטוח חובה שהמדינה מחייבת את כל מי שלוקח משכנתא.

קראו עוד על ביטוח נכס משכנתא >>

חברות ביטוח משכנתא נהנות מאפיק הכנסה שהוא למעשה הכרחי עבור כל לוקחי המשכנתאות. ביטוח החיים למשכנתא מבטיח שתשלומי הלוואת המשכנתא לא ייפסקו עד שיושלמו. במקרה בו אכן לוקח המשכנתא נפטר, ומין הסתם אין ביכולתו לשלם עוד את תשלומי המשכנתא… משפחתו יכולה להפעיל את פוליסת ביטוח החיים למשכנתא שלו וחברת הביטוח היא זו שתהיה אחראית לשלם הלכה למעשה את המשך תשלומי המשכנתא החודשיים עבור אותו מבוטח שמת. כך מבטיחים הבנקים את המשך תשלומי המשכנתא לא משנה מה יקרה. במידה וכל תשלומי המשכנתא הושלמו ועדיין נותר כסף בביטוח החיים למשכנתא של המבוטח המת, הכספים יעברו למשפחתו!

חברות ביטוח משכנתא מציעות ביטוח משכנתא נוסף על ביטוח החיים למשכנתא והוא ביטוח מבנה למשכנתא. בביטוח המבנה למשכנתא מציעות חברות ביטוח משכנתא מבנה רגיל הכולל את כל מה שביטוח מבנה מכיל: כיסוי ביטוחי מפני נזקי טבע, נזילות, שריפות, פריצות, רעידות אדמה ועוד. יחד עם ביטוח תכולה שאפשר לעשות בביטוח הדירה, משפחה אשר רכשה זה עתה דירה וממנת אותה באמצעות הלוואת משכנתא בין היתר, יכולה להבטיח את השלמת רכישת הדירה והעברתה לבעלותה המלאה ללא יכולת הבנק לשעבד או לעקל את הנכס גם אם יכולת תשלום המשכנתא תיעצר בשל מות המבוטח לוקח המשכנתא!

מחפשים חברות ביטוח משכנתא טובות? פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם אותן!        

מצאו חברות ביטוח משכנתא מצטיינות בפורטל הביטוחים, השוו מחירים ובחרו את ההצעה הכי מקיפה ומשתלמת עבור ביטוח הדירה וביטוח המשכנתא שלכם! עדיין לא יודעים איזו חברה עדיפה והיכן עדיף לעשות ביטוח משכנתא? השאירו פרטים וניתן לכם הצעות טובות יותר עבור חברות ביטוח משכנתא מאלו שתמצאו בכל מקום אחר! שוק המשכנתאות כמו גם שוק הביטוח מגלגל מיליארדי שקלים כל שנה והתחרות על כל לקוח גדולה, זאת מכיוון שכאשר חברות הביטוח מצליחות להחתים לקוח, הוא הופך למעשה לקוח שלהן לכל החיים. נכון שאפשר תמיד להחליף חברת ביטוח אך רוב הציבור לא עושה זאת אלא אם כן הוא חווה שירות לא טוב, תביעה שהגיש לא שולמה וכדומה. רוב הציבור משלם את תשלומי הביטוח והמשכנתא שלו בלי להתעכב על זה יותר מדי. למען האמת מיליוני כספי הציבור נמצאים בהר הביטוח ובביטוחים כפולים ואין יותר מדי סדר במערכת נכון להיום. יחד עם זאת זו לא תפקידה של המערכת לדאוג לכספי הציבור ועל כל אחד לדאוג לענייניו האישיים והכספיים ולדעת איפה נמצאים כספיו, במיוחד אם הוא משלם אותם כל חודש.

ביטוח, חיסכון והשקעה לטווח קצר, ארוך ובינוני – הפורטל הביטוחים הגדול בישראל

רוצים לחסוך יותר כסף בדמי הניהול, בעמלות ובתשלומים עבור ביטוחים ותוכניות חיסכון? בדיוק בשביל זה נוצר פורטל הביטוחים הגדול ביותר בישראל, על מנת לתת לכל מי שצריך את הכלים והידע איפה למצוא את החברות הטובות ביותר בכל תחום: פנסיה, השקעה, ביטוח וחיסכון. בסופו של דבר אם אנחנו רוצים לנהל את החיים שלנו בצורה אחראית ושקולה, בטח אם אנחנו בעלי משפחה ובעלי נכסים, כדאי שנדע הייטב מה עושה הכסף שלנו ורק אם נבין את מכשירי החיסכון וההשקעה, הביטוחים והקופות בהם הכסף שלנו נמצא, נוכל לדעת איפה הכי כדאי שהוא יהיה.

רק אתם תדעו מה זה ביטוח משכנתא, מה התנאים ללקיחת ביטוח ומה הדגשים לבחירת ביטוח משכנתא או כל ביטוח אחר, רק אז תוכלו באמת להשיג תוצאות טובות יותר עבור הכסף שלכם. אז נכון, כספי הביטוח לא משיגים לנו תשואה אך אל תחשבו לרגע שכסף ששולם לביטוח יורד לטמיון ותשאלו אלפי אזרחים לא מבוטחים שחייהם השתנו בין רגע בעקבות תאונה, מחלה, פציעה, נזק סביבתי או אסון טבע, אשר גרמו להם לאבד את חייהם או ביתם בלי שום הגנה ובלי שום יכולת לשקם את עצמם ולשלם עבור הטיפולים והתיקונים שהם היו מוכרחים לעשות ארחי אותו מקרה כי לא היה להם ביטוח.

פשוט לחסוך, פשוט להרוויח

אז עבור כל מי שהעיסוק בביטוח או בפנסיה מרתיע אותו, פורטל הביטוחים הגדול בישראל קם ומציע בשפה נגישה וברורה הסברים על כל סוגי הביטוח, הפנסיה וכדומה ומאפשר לכם לצבור מידע ולהבין בתחומים האלה על מנת שתוכלו להיעזר בהשוואות המחירים באתר ולבחור את חברות הביטוח וחברות ניהול ההשקעות ותוכניות החיסכון הכי טובות כיום!

מוזמנים ללמוד עוד ולקרוא עוד מאמרים כמו זה בפורטל ולמצוא את החברות הטובות ביותר בישראל בכל אחד מתחומי הביטוח הבאים: ביטוח דירה, ביטוח משכנתא, ביטוח רכב, ביטוח פנסיה, ביטוח בריאות, ביטוח חיים ועוד! הבנה בתחומים הלאה יכולה להיות שווה עבורכם אלפי שקלים הלכה למעשה ובעזרת מידע כללי באתר והצעות פרטניות שתוכלו לקבל על ידי השארת פרטים תצליחו למצוא את החברות הכי משתלמות בכל תחום ולהוזיל בצורה משמעותית את עלות דמי הניהול והעמלות שאתם משלמים לחברות הביטוח ולחברות ניהול ההשקעות של קרנות הפנסיה וקופות הגמל!

חשוב להבין שכל עשירית אחוז שווה כמה שקלים בודדים אמנם אך בחישוב ארוך טווח כל אזרח בישראל יכול לחסוך כ-5000 שקלים לכל הפחות לאורך החיים רק על ידי תשומת לב ולמידה פשוטה ובמקרים רבים מדובר בהרבה יותר מכך ובסכומי כסף גדולים יותר היכולים להגיע עד לעשרות אלפי שקלים וזו לא סתם הגזמה. צריך להבין קצת במתמטיקה ובאחוזים כדי להבין שמדובר במציאות אמיתית שכל אזרח יכול להתמצא בה ולחסוך סכומים מכובדים. להתראות והצלחה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל 

טלפון: 073-272-5261

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות