fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הטרקים הכי יפים בעולם – ביטוח נסיעות

צילום: depositphotos

עם כל הכבוד לנופים של ארץ ישראל, ויש כבוד, הם לא תמיד מספיקים לחובבי טיולים. הם יפים מאוד, אבל יחסית מעטים, ואם אתם רוצים לצאת לטיול ארוך לא תמצאו אף אפשרות מלבד שביל ישראל. מה עושים? עולים על מטוס ויוצאים לטרק במדינה אחרת, לא לפני שרוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל מתאים לטיולים מהסוג הזה. כדי שתוכל לבחור יעד, הכנו לכם רשימה של כמה מהטרקים היפים ביותר ברחבי העולם.

טרק באוורסט, נפאל

בנפאל נמצאים כמה מהטרקים הכי מפורסמים בעולם, כמו האנאפורנה, אבל אין מפורסם מהאוורסט. אל תדאגו, אנחנו לא מציעים שתטפסו לפסגה המטורפת הזו, לזה אף ביטוח נסיעות לחו"ל לא יוכל להתאים, אבל זה לא אומר שאין טרק שפוי יותר שניתן לעשות באזור. זהו טרק מעגלי, שלוקח לפחות 12 ימים, תלוי ביכולות שלכם ותנאי מזג האוויר והניראות, ובמהלכו תהנו מנופים נפלאים, במרכזם הפסגה הגבוהה בעולם. בדרך, תגיעו לגובה של 5,500 מטרים, תחצו נהרות קסומים, בקרו בכפרים של מקומיים ותחלפו על פני מנזרים בודהיסטים.

פסגת אדם, סרי לנקה

פסגה זו חשובה לדתות רבות, ומהווה מוקד עלייה לרגל עבור בודהיסטים, הינדים, מוסלמים ונוצרים. ניתן להגיע אליה באחד משישה שבילים, בהתאם ליכולת הטיפוס שלכם, לזמן העמוד לרשותכם ולסוג הטרק בו אתם מעוניינים. אנשים מכל העולם מגיעים לכאן בכל שנה, ומרביתם בוחרים להתחיל את הטיפוס באמצע הלילה, כדי שיוכלו להגיע לפסגה בדיוק בזמן בשביל לחזות בשקיעה. אלה שמצליחים, לא מתאכזבים. מדובר במראה מרהיב.

שביל ג'ון מואיר, ארה"ב

זהו שביל באורך כ-354 ק"מ, שחוצה את סיירה נבאדה שבמדינת קליפורניה. זהו אחד השבילים והטרקים הכי פופולריים בארצות הברית. לאורך הטרק, תעברו שש פעמים בין הרים, כאשר באחד המקרים תעלו לגובה של יותר מ-4,000 מטרים. בכלל, מדובר בטיול גבוה מאוד, שרובו מעל 3,000 מטרים. בדרך, תראו מקומות מאוד מפורסמים, ומאוד יפים, כמו הפארק הלאומי יוסמיטי, הפארק הלאומי סקויה והפארק הלאומי קינגס קניון. הטרק אורך כעשרים ימים, ומאופיין כולו בנופים נהדרים. הזמן הכי טוב להגיע: בין יוני לנובמבר.

הר פוג'י, יפן

ההר הגובה ביותר בארץ השמש העולה, הוא גם הפסגה השביעית בגובהה בעולם, מבין אלא ששוכנות על איים. הפסגה נמצאת בגובה של קרוב ל-4,000 מטרים והטרק לא פשוט, אך הוא גם לא נורא קשה, ונחשב כזה שגם מתחילים יכולים לעשות. מאות אלפים מטפסים על ההר בכל שנה, ונהנים מנופים מדהימים, כולל זריחת השמש מעל העננים בבקרים. לפסגת ההר צורה של קונוס, היא סימטרית מאוד ונחשבת לאחד הסמלים של יפן.

אחד היעדים תפס את תשומת הלב שלכם? מעולה, אנחנו מקווים שתגיעו לשם ושתהנו מאוד. רק אל תשכחו להתאים ביטוח נסיעות לחו"ל לתנאים הספציפיים של הטרק אליו בחרתם לצאת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות