fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האתר שיוזיל לכם את מחיר הובלת הדירה

מעבר דירה הוא בד"כ דבר חיובי ומרגש. אבל מה עושים כשמגיעים לחלק של ההובלה? מה צריך לדעת וממה צריך להישמר.
הובלת דירה ואריזה - זה לא חייב להיות מסובך | תמצונה: Freepik
הובלת דירה ואריזה - זה לא חייב להיות מסובך | תמצונה: Freepik

לפני בערך חודש, אני ואשתי התחלנו לארוז את הדירה שלנו לקראת המעבר לדירה חדשה. עברנו מהדירה הישנה בקיבוץ למגדל בעיר הגדולה. הבית היה מלא קרטונים, פצפצים, ועטיפות, ובתוך כל הבלגן הצלחנו לשכוח את הדבר הכי חשוב – הזמנת הובלה ואריזה. 

התיישבתי לחפש מוביל, נכנסתי לגוגל וחשכו עיני. המבחר היה אינסופי, כל תוצאה דומה מאוד לקודמתה והמחירים היו כל כך גבוהים. פשוט לא ידעתי מה לעשות.

העצה ששינתה את המצב

התקשרתי לחבר שלי, זה שתמיד יש לו עצה טובה ופיתרון לכל בעיה. הסברתי לו את הסיטואציה, שאנחנו מחפשים הזמנת הובלה ואריזה, בהתראה קצרה והכי חשוב במחיר שפוי. לפני שהספקתי לסיים את המשפט, הוא סיפר לי על אתר 5ASK, שמשווה בין מספר מובילים, מציג מספר הצעות מחיר, ומסייע לבחור את ההצעה המשלמת ביותר. 

פתחתי את הלפטופ על אחד הקרטונים, והקשתי בגוגל הובלת דירה ב-5ASK. נכנסתי לאתר והתחלתי לקרוא. 

אז איך זה עובד?

הקונספט באתר הוא די פשוט – אנחנו מקבלים 3 הצעות מחיר, ויכולים לבחור מבניהן את הטובה ביותר. בסופו של דבר, האתר חוסך את הטרחה של להתקשר מוביל מוביל ולשאול אותו את אותן שאלות, להכין טבלה, ולבסוף להחליט. במקרים מסוימים האתר מציע אפילו 5 הצעות מחיר, כשמדובר בהובלה שעלולה להיות יקרה יותר.

כל הובלה היא שונה

ההובלה אצלנו היא טיפה יותר מורכבת, בגלל שאנחנו גרים בקומה גבוהה בבניין, ונצטרך להיעזר במנוף. באתר ניתן לבחור את סוג ההובלה – הובלת משרד, הובלת בית פרטי או דופלקס, הובלה לפי מספר חדרים, הובלת טרקטורונים ואופנועים, הובלת מפעל, הובלת פסנתר הובלת משטחים, ואפילו הובלת פריטים בודדים. 

לצד הובלת דירה ב-5ASK, ניתן לבצע אחסון תכולת דירה, למקרים בהם נצטרך לאחסן את האחסון בין לבין. חבל שלא הצעתי את זה לאחי הגדול כשהוא היה בין דירות, ושם את כל הציוד שלו במסדרון של ההורים.

הצעות מחיר 

הייתי קצת סקפטי, אבל השארתי את הפרטים בכל זאת. מילאתי את תאריך ההובלה, מאיפה לאיפה, סוג ההובלה וכן הלאה. כבר ביום למחרת על הבוקר, קיבלתי 3 הצעות מחיר. הופתעתי לגלות את הפער בניהם. ההצעה הנמוכה ביותר הייתה מחיר מצוין שלא ראיתי בשום מקום. ביררתי על שלושת המובילים שהוצעו לי, והשוואתי בניהם. בסופו של דבר, אשתי בחרה לנו מוביל, כי היא טוענת שאין כמו אינטואיציה נשית.

יצרנו קשר עם המוביל הנבחר, כדי לסגור איתו פרטים אחרונים לקראת המעבר. הוא נשמע כמו אחלה של בחור, והייתי אופטימי. הסברתי לו שמדובר בדירה בקומה ה-20, ולא נשמע שהוא התרגש מזה יותר מדי. הוא הסביר שהוא עושה את זה כבר עשר שנים, והרגיע אותנו שהכול יהיה בסדר.

חוויה מתקנת

יום המעבר התקרב לאט לאט, ואני ואשתי כבר מתחילים להתרגש. אשתי חששה, וסיפרה שבעבר הייתה לה חוויה מזעזעת עם מוביל, שאיחר, היה גס רוח, שבר חלק מהסחורה, וחלקה נעלמה באורח פלא. הרגעתי אותה, ואמרתי לה שהפעם תהיה לה חוויה מתקנת. בינתיים, השקענו באריזת הקרטונים בצורה הטובה ביותר, סימנו ארגזים שבירים, וניסינו למיין את הכול בצורה הטובה יותר, כדי שנוכל לפרוק בקלות.

יום המעבר

יום המעבר סוף סוף הגיע. נפרדנו לשלום מהדירה הישנה שהייתה לנו בית, עשינו סלפי אחרון, והתכוננו לבואו של המוביל. צוות המובילים נכנסו בחיוך והתחילו להעמיס. היה עצוב לראות את הבית מתרוקן לו, אבל ידענו שלכל סיום יש התחלה חדשה.

אני ואשתי נסענו לדירה החדשה, וישבנו לשתות קפה בסמוך. צפינו במנוף מעלה את הרהיטים שלנו בזה אחר זה. אחרי כמה שעות טובות, קיבלתי טלפון מהמוביל שהם סיימו. שמחנו מהמהירות ומהיעילות.

הלך חלק

אחרי שפרקנו את הכול, ראינו שהכול הגיע, שדבר לא חסר או נשבר, הרמתי טלפון לחבר שלי ואמרתי לו – שיחקת אותה. סיפרתי לו איך הכול הלך חלק ובמהירות, וכמה אני מרוצה. כמה שמחתי שלא שילמתי את המחיר הראשון שראיתי. 

אתר השוואת אריזה והובלה

הובלת דירה ב-5ASK, עשתה מבחינתי את כל ההבדל. כמו שהאתר עזר לי כשחיפשתי שירות אריזה והובלה, אני יודע שהוא יכול לעזור לרבים אחרים. האתר הוא חינמי לחלוטין והוא מאגד תחתיו מספר רב של מובילים. האתר שם בראש ובראשונה את הלקוח, ודואג לכך שיקבל את ההצעה הנוחה ביותר, הזולה, ועל פי הדרישות המיוחדות שלו.

כל הובלה היא מקרה אחר, וכל הובלה יש את האתגרים שלה. בין אם מדובר באיזור ללא חנייה, הובלה באמצעות מנוף, חדר מדרגות צר שקשה להעלות בו את הרהיטים, יש למצוא את המוביל המתאים שיהפוך את היום הזה לקליל ונעים. מוביל בעל ניסיון, יכול לסייע לנו לצלוח כל אתגר, אפילו אם אנחנו רוצים להעביר פסנתר מקומת מרתף בדירה אחת, ועד לקומה הגבוהה ביותר במגדל במרכז תל אביב. 

עכשיו אני מבין, שחובה להיעזר באתר להשוואת מובילים כדי לא להתפשר על ההובלה.

 

קיראו עוד בבלינקר!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות