fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצצה לפרויקטים היוקרתיים בקריות

השילוב הייחודי של מיקום מרכזי, סטנדרט בנייה גבוה ואיכותי ותמורה מלאה בהתאם להשקעה הם דברים שלא פשוט למצוא בחבילה אחת בחיפוש אחר דירה חדשה. הכירו את קבוצת י.בנאי ששמה לעצמה מטרה אחת, לבנות לכם חלום

קבוצת הבנייה י.בנאי בונה במשך 34 שנה את הדבר הכי חשוב. המעמד שלה בעולם הנדל"ן. לא בכדי הקבוצה מחזיקה בפרויקטים רבים באזור הצפון ואלפי לקוחות כבר נהנים מאיכות הבנייה הגבוהה שיש לה להציע. עמידה בזמנים, שמירה על סטנדרט בנייה גבוה ואיכותי ורמת גימור גבוהה הם הבסיס לכל פרויקט. כשאתם עומדים לפני רכישה של דירה חדשה חשוב לדעת שניצבת לפניכם חברה שאפשר לסמוך עליה.

היכולת להבין ולזהות את הצורך של הלקוח לגור באזור מבוקש וליהנות מסטנדרט בנייה גבוה, גרמה לחברה לשים ידה על האזורים הכי נגישים ומבוקשים בקריות כמו אח"י אילת, שבטי ישראל, הראשונים, בילינסון והנוטר רחובות ידועים בקרית חיים וגם רחובות כמו אפרים וקק"ל בקרית ביאליק הנהנים מבנייה חדשה.

עכשיו, כשרוב הזמן אנחנו נמצאים בבית, ההבנה עד כמה איכות החיים שלנו מושפעת מאיכות המגורים עלתה והפכה לעדיפות עליונה. י.בנאי מזמינים אתכם לגלות את הפרויקטים הכי מסקרנים בקריות וליהנות מהזדמנות אחרונה לרכישת דירה חדשה.

הנוטר 6, קרית חיים

בקרית חיים מזרחית, אחד האזורים המבוקשים בקריות, ברחוב הנוטר 6, חברת ח.י יזמות והשקעות מבית י.בנאי הקימה את השילוב המושלם בין איכות חיים בסטנדרט בנייה גבוה לסביבת מגורים מרכזית ותוססת. פרויקט הנוטר מונה 12 דירות בשני בניינים, כל הדירות עם חזית ומרפסות למערב.

פרויקט הנוטר 6, קרית חיים
פרויקט הנוטר 6, קרית חיים

המפרט הטכני המפואר של הדירה מראה שחשיבה על טובת הלקוח היתה עוד בהכנת התרשימים הראשונים. בעלי הדירה בפרויקט הנוטר ייהנו מדירת 5 חדרים עם חזית ומרפסת מהסלון לכיוון למערב, חלונות מונובלוק רחבים, תריסים חשמליים ורשתות, מזגן מיני מרכזי קומפלט, אביזרי חשמל יוקרתיים תוצרת "גוויס", דלת פלדה בכניסה מוגנת דקורטיבית, דלתות פנים מפוארות, ריצוף גרניט פורצלן 80X80 לבחירתכם, ריצוף דמוי דק במרפסת והרשימה עוד ארוכה.

הביקוש הרב לדירות בפרויקט הנוטר הותירו אותו עם דירת 5 חדרים אחרונה שיכולה להיות שלכם. עכשיו זאת ההזדמנות שלכם להגשים חלום ולהיכנס מיידית לגור במקום המבוקש ביותר בקרית חיים.

לתיאום סיור בנכסים של י.בנאי השאירו פרטים

קק"ל 21, קרית ביאליק

תתארו לכם מגורים בבניין בעיצוב יוקרתי, הכניסה ללובי מעוצב ומפואר ומשם לדירה גדולה ברמת גימור גבוהה. במרכז ביאליק הוותיקה, חברת י.בנאי בנתה לכם חווית מגורים ברמה הגבוהה ביותר.
הבניין כולל 9 דירות. 7 דירות בעלות 5 חדרים כשאחת מהן היא דירת גן גדולה ו-2 פנטהאוזים מפוארים עם 6 חדרים ומרפסות ענק.

פרויקט קק"ל 21, קרית ביאליק
פרויקט קק"ל 21, קרית ביאליק

גם בפרויקט של קק"ל 21, כמו בכל הפרויקטים של החברה, החשיבה על הלקוח היא בעדיפות ראשונה. הדירות בפרויקט בעלות מפרט טכני מפואר ויוקרתי וגם בהן תוכלו ליהנות מדלתות מעוצבות, אביזרי חשמל יוקרתיים, ריצוף גרניט פורצלן 80X80 לבחירה, ארונות מטבח מפוארים + יחידת בילד אין, משטח שיש קיסר במטבח, ברזים יוקרתיים ועוד דברים רבים ואחרים שיהפכו את השהות שלכם בבית החדש לטובה ואיכותית יותר.

בפרויקט זה נותרו 2 דירות אחרונות. דירת 5 חדרים ענקית עם מרפסת גדולה ופנטהאוז דופלקס. תרשו לעצמכם ליהנות מאיכות חיים גבוהה במיקום מרכזי בקרית ביאליק הוותיקה. עכשיו, בהזדמנות אחרונה.

 

למעבר לידיעות נוספות 

לתיאום סיור בנכסים של י.בנאי השאירו פרטים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות