לפני כעשור החלה האקדמית גורדון להוביל מהפכה ממשית בתחום הכשרת המורים. לא עוד הכשרת מורה להוראה המבוססת על "העברת ידע" לתלמידים בעזרת לוח וגיר, אלא שינוי תפקיד המורה למתווך למידה, דמות משמעותית המעוררת אצל הילדים רצון לחקר עצמאי כמו גם גירוי לסקרנות וליצירתיות.
הכשרת מורים ליזמות ולשימוש בטכנולוגיה מתקדמת הינה חלק מהדרך של המכללה להובלת השינוי. אכן, כנס הבינאלה נתן במה להצגת שיטות מתקדמות אלו: סטודנטים מהאקדמית גורדון הציגו בפני באי הכנס מיזמים שפיתחו כחלק מתוכנית יזמות (בתואר השני לניהול וארגון מערכות חינוך).
תלמידי חטיבת הביניים רודמן בקרית ים הציגו תהליך יזמי שעברו בהובלת סטודנטיות מהמכללה. צוות המרכז לחדשנות הציג טכנולוגיות מתקדמות בהן, לצורך הדוגמה, חיפושית אותה מתכנתים לסייר בירושלים.
במקביל לדוכנים, אשר משכו ענין רב, סגל מכללת גורדון העביר מספר הרצאות מרתקות לאורך כל ימי הכנס ובהן: פרופ' חנה שחר, ראש החוג בתואר השני לחדשנות בחינוך, הציגה באירוע הפתיחה נתוני מחקר אודות שימוש באינטרנט בעת בחינה.
ד"ר סמדר גלעד חי, ראש המרכז ליזמות וחינוך בחברה, תארה כיצד משלבים באקדמית גורדון לימודי יזמות ומדוע זה כל כך חשוב בתהליך הכשרת המורים.
לימור הררי, ראש המרכז לחדשנות, הסבירה בהרצאתה "אדריכלות חינוכית מעצבת פדגוגיה" מה הקשר בין עיצוב המרחב לתהליך ההוראה.
אביהו סופר העביר סדנה מרתקת אשר עסקה בשאלה "האם יזמים נולדים או נוצרים".
כך נראות שיטות ההוראה המתקדמות בקמפוס המכללה:
המתעניינים בלימודי חינוך והוראה בעידן המאה ה-21, מוזמנים לסיור ללא התחייבות בקמפוס המכללה. לפרטים חייגו 5033* או לחצו כאן