fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שרה קסלר הונצחה במקום שבו אהבה להתנדב

כיתת אומנות לזכרה של שרה קסלר. צילום: דוברות העירייה
כיתת אומנות לזכרה של שרה קסלר. צילום: דוברות העירייה

בטקס מרגש נחנכה כיתת אמנות בבית הספר קדימה בקרית ביאליק על שם מתנדבת בית הספר שרה קסלר ז״ל, שהלכה לעולמה לפני שישה חודשים לאחר מאבק במחלת הסרטן. הכיתה נחנכה במעמד תלמידי בית הספר, בני משפחתה של קסלר, חברים ומתנדבים.

קסלר, בת 60 במותה, התנדבה בצהרון בית הספר והייתה אהובה על הילדים. היא עסקה באמנות ובעיקר בציור, קרמיקה וחרוזים. כמו כן נמנתה עם קבוצת ״צרכנות נבונה״, שמדי שבוע פרסמה את הטבלה ההשוואתית עם נתוני מחירי המוצרים בסופרמרקטים בסביבה.

המשפחה תרמה ציוד. חונכים את כיתת האמנות (צילום: דוברות העירייה)
המשפחה תרמה ציוד. חונכים את כיתת האמנות (צילום: דוברות העירייה)

בעלה, אבי קסלר, וילדיה החליטו להנציח את זכרה במקום שבו אהבה להתנדב – בית הספר קדימה ותרמו ציוד עבור כיתת האמנות. אבי קסלר אמר בטקס, כי שרעיון הנצחתה של רעייתו עלה עוד במהלך ימי השבעה, כאשר סגנית מנהל בית הספר הגיעה לנחם את המשפחה. בתה של קסלר, ליאת, הציעה שזו תהיה כיתה ייחודית בבית הספר – כיתת אמנות.

אבי קסלר הודה לראש העירייה, אלי דוקורסקי, למנכ"ל העירייה, עזרא חכם ולמנהל בית הספר, יוסי חלוואני: "כיתת האמנות קמה בשילוב כוחות והודות לרצונם הטוב של כל הנוגעים בדבר להנציח את זכרה של שרה. העירייה ביצעה את הנמכת התקרה והתאורה, בית הספר רכש כיסאות ואנו תרמנו את עבודות הנגרות, הלוח, השולחנות, הכיור, המחשב והמקרן".

דוקורסקי אמר בטקס: "קשה לדבר על שרה בלשון עבר. אני מתרגש לעמוד מולכם – חברים, מתנדבים ובני משפחה. אני סבור כי הדרך הטובה ביותר להנציח את שרה היא במקום לו הקדישה מאות שעות, נתנה את ליבה ואת אהבתה".

במהלך האירוע הוקרן סרטון על חייה של שרה קסלר ואת דרכה ההתנדבותית. היא הותירה אחריה בעל, שלושה ילדים וארבעה נכדים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות