רשת טיב טעם תרמה 141,290 ש"ח לארגון נפגעי פעולות איבה

מאז פרוץ המלחמה, זו הפעם השנייה שטיב טעם נרתמת למען הארגון. מנכ"ל הקבוצה, חגי שלום: "הערבות ההדדית שלנו לחברה היא חלק מהחזון שלנו"
צל"ש. לוי-נעים, מוזס, שלום וכהן צילום: אסף לב

רשת טיב טעם גייסה סכום של 141,290 ש"ח למען ארגון נפגעי פעולות איבה – המסייע ומלווה נפגעי פעולות איבה לאורך חייהם ומסייע בשיקומם. זו הפעם השנייה מאז פרוץ המלחמה, שטיב טעם נרתמת למען הארגון.

חגי שלום, מנכ"ל קבוצת טיב טעם וההנהלה הבכירה, ביניהם: יוסי שליו, סמנכ"ל סחר ושיווק ואביבית לוי- נעים, מנהלת שיווק ומכירות, ערכו בסניף הרשת בנתניה, טקס חגיגי אליו הוזמנו גם אייבי מוזס, יו"ר ארגון נפגעי פעולות האיבה בישראל ועו"ד רועי כהן, מנכ"ל הארגון, במהלכו העביר אליהם את הכסף שגויס ב-46 סניפיה ברחבי הארץ.

חגי שלום הדגיש את חשיבות הערבות ההדדית בתקופות מאתגרות אלו וציין כי פעילות למען הקהילה היא חלק בלתי נפרד מחזון החברה. עוד הוסיף, כי טיב טעם תמשיך לפעול לגיוס כספים עבור עמותות בישראל התומכות בקהילות ובאוכלוסיות מוחלשות.

שלום: "ערבות הדדית בימים אלה היא מעל הכל. זהו מבצע גיוס התרומות השני שאנו עורכים למען העמותה מאז פרוץ המלחמה ונמשיך לפעול למען הקהילה בלב חפץ".

אייבי מוזס, יו"ר הארגון לנפגעי פעולות איבה: "אני מודה לחברת 'טיב טעם' על מחויבות אמיצה וערכית, שנה שנייה ברציפות, למען נפגעי פעולות האיבה במדינת ישראל. בזמנים שבהם הערבות ההדדית נמדדת במעשים, השותפות עם 'טיב טעם' ועם קהל לקוחותיה ברחבי המדינה, היא הוכחה חיה לכך שהחברה הישראלית יודעת להתגייס, לחבק ולחזק את אלו שנפגעו בלב ליבו של המאבק על קיומנו כאן".

עו"ד רועי כהן, מנכ"ל ארגון נפגעי פעולות איבה: "למעלה משנה וחצי נמצאת מדינת ישראל בלחימה עצימה והעורף הישראלי משלם מחיר כבד. מספר האזרחים הנפגעים עולה בקצב מדאיג ואיתו מתעצם הצורך בהענקת סיוע – משפטי, כלכלי, נפשי, וחברתי לנפגעים. התרומה הנדיבה תסייע לנו להרחיב את מעטפת התמיכה. זוהי שליחות לאומית – ואנחנו נחושים לעמוד בה".

בתום הטקס, העניקו אייבי מוזס ורועי כהן לחגי שלום ולבכירי הנהלת טיב טעם, אות הוקרה והערכה על פועלם למען הארגון נפגעי פעולות האיבה ואיחלו לימים טובים ושקטים יותר.

ארגון נפגעי פעולות איבה הוכר על ידי מדינת ישראל כארגון היציג של נפגעי פעולות האיבה. הארגון הינו א-פוליטי ועל – מפלגתי, ומאגד בתוכו אלפי משפחות שכולות, אלמנות, יתומים ונכים, שהוכרו על ידי מדינת ישראל כנפגעי פעולות איבה מאז קום המדינה ועד היום. ארגון נפגעי פעולות איבה פועל למען רווחת נפגעי פעולות איבה ולמיצוי  זכויותיהם מול הביטוח הלאומי  ומייצגם בפני ועדות הכנסת והרשויות. הארגון מלווה את החברים בשיקומם לאורך חייהם, עונה על צורכיהם המיוחדים ומשפר את איכות חייהם בנושאים ציבוריים ואישיים כאחד – בתחום החברתי, הכלכלי, הנפשי והתרבותי.

 

השארו מעודכנים

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

כדאי לקרוא

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות