fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: קים קונקשנ'ס חוגגת שנה למדור. אנשי התקשורת והריאליטי מברכים

בדיוק לפני שנה עלה לאוויר המדור הראשון של "קים קונקשנ'ס". תודו שזו אחלה סיבה ללקט מאושיות הביצה המקומית והארצית ברכות מזל טוב. אתם מוזמנים לצפות בברכות המוקלטות . שנה טובה
מני אסייג, לינור פחימה, מיכל סלמה, אסף הראל מברכים. חגיגות השנה של קים קונקשנ'ס
מני אסייג, לינור פחימה, מיכל סלמה, אסף הראל מברכים. חגיגות השנה של קים קונקשנ'ס

בדיוק בערב ראש השנה בשנה שעברה עלה לאוויר מדור הרכילות הראשון של קים קונקשנ'ס. חגיגות השנה חייבו אותנו ללקט ברכות מאושיות הביצה. מוכנים?

מני אסייג: "אה, לא אמרתי את המילה 'בפרוש'"

מני אסייג: "אהלן לכל קוראי המדור של קים לוי הנפלאה. אני רצה לאחל לכם שנה טובה ומוצלחת, שנת בריאות, שנת שפע והצלחה. בפרוש, לא אמרתי את המילה 'בפרוש', אי אפשר להגיד שנה טובה בלי להגיד 'בפרוס', אבל בכל אופן שתהיה שנה פי מיליון יותר טובה – טוב זו לא חוכמה – מהשנה הקודמת, אבל בכל אופן הרבה-הרבה יותר טובה, מוצלחת לכם ולבני המשפחה ולמדור של קים לוי, שהוא מוצלח גם ככה, אבל שיהיה עוד יותר מוצלח. אז כל הברכות שנה טובה וחג שמח".

לינור פחימה: "חגים שמחים"

לינור פחימה: "מזל טוב לכבוד חגיגות השנה של המדור האהוב עליי ב'הד הקריות'. שתהיה שנה טובה, שנה של בריאות, שנה של הצלחה ושיהיה לנו חג שמח, חגים שמחים, בעזרת השם, לכל עם ישראל".

מיכה סלמה: "שהקורונה תתחפף כבר מחיינו"

מיכה סלמה: "ברכות לכבוד חגיגות השנה של המדור של קים קונקשנ'ס שחוגג שנה. שתהיה שנה טובה ומתוקה ובריאות ואושר, שהקורונה תתחפף כבר מחיינו, אין כוחות לזה. די. והכי חשוב שנחזור להיות עם אחד ומאוחד, שנה טובה".

אסף הראל: "טיל טיל טיל"

אסף הראל: "למדור האלופים שחוגג שנה, כל הכבוד לכם, אין עליכם, כולכם אלופים, וגם הכי טובים בכל הארץ. 'הד הקריות' טיל טיל טיל. אני רוצה גם לאחל לכם שנה טובה לראש השנה, באמת שתצליחו, אוהב אתכם".

עוד רכילות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות