fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: ברכת השנה-טובה של האחים אייזן ששברה את הרשת

האחים נוי ורולי אייזן מאחלים שנה טובה לעם ישראל עם גרסה שלהם לשיר "בשנה הבאה". צפו והאזינו, והעיקר שתהיה שנה טובה ושהקורונה תיעלם מחיינו
נוי ורולי אייזן | צילום: עצמי
נוי ורולי אייזן | צילום: עצמי

גם אתם נתקלתם ברשת באחים נוי ורולי אייזן בשיר "בשנה הבאה" עם טקסט מקורי משלהם?

השניים, במקור מקרית ים, הם אחיו של הכוכב הבינלאומי ארז אייזן מההרכב המוסיקלי "אינפקטד משרום", אבל הם לגמרי מוכשרים בזכות עצמם.

נוי אייזן, שהשתתפה בעבר ב"דה וויס" והגיעה לעשירייה, שחקנית ומשפיענית רשת. היום היא מתגוררת במרכז הארץ. אחיה, רולי אייזן, כותב ומלחין שירים לאמנים ("אש ויהלום" של ליאור נרקיס, "שיר הסלפי" לפסטיגל לפני שנתיים), מתגורר כיום בקרית אתא.

נוי אייזן, שברתם את הרשת.

"זה קרה ספונטני לגמרי. אחי רולי בא לבקר אותי בבית לפני הסגר, ולפני שהוא הלך עלה לנו הרעיון לעשות סרטון לחג. אני תמיד מעלה סרטון לפני כל חג, להרים את האווירה ולהעלות קצת חיוכים. לפני כחודש העליתי עם רולי סרטון על זה שבא לנו לטוס. והסרטון ממש הצליח וביקשו מאיתנו עוד סרטונים ביחד. זה הכי מרגש ליצור משהו עם אח שלי שהוא ככה מצליח ורץ בכל קבוצת הווטסאפ בארץ. זה לא מובן מאליו".

מי כתב את המילים?
"לקח לנו בערך חצי שעה לכתוב ועוד חצי שעה בערך לצלם. אני כתבתי את החלקים שאני שרתי, ורולי כתב את שלו. ישבנו במרפסת אצלי בבית, כל אחד בטלפון שלו. ידענו שאין לנו הרבה זמן עד החג, אז חילקנו את הכתיבה כדי לייעל את הזמנים".

צפו והאזינו: נוי ורולי אייזן – "בשנה הבאה" – הגרסה שלהם 

עוד רכילות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות