עדי שילון (36), מגישה ברדיו ובטלוויזיה, סופרת ואושיית רשת קולינרית (114K), חתמה השבוע לעונה נוספת כפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי ג'ק קובה.
שילון, המתגוררת מזה 8 שנים בברלין, גרמניה, הודיעה לאחרונה על פרידה מבן זוגה בעשור האחרון, השחקן יוסף סוויד, אבל יכולה להתנחם בהצלחה מקצועית. בשבוע הבא היא תגיע לישראל יחד עם בתם המשותפת מישל (5) לצילומי הקמפיין, שיתקיימו בתל אביב.
הקמפיין, בהובלת שילון, יעלה כבר בחודש הקרוב בתקציב של 750 אלף ש"ח וילווה את השקת קולקציית חורף 2025. הקמפיין יכלול סרטונים בערוצי הטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות, ויחשוף את קולקציית הגרביונים והקולקציה החדשה של המותג, המציעה פריטי לבוש ייחודיים שמשלבים נוחות וסגנון, ומתאימים גם לבית וגם ליציאות: חליפות קטיפה איכותיות, סריגים, פוטרים, בגדי ספורט, קולקציית פיג'מות ועוד.
עדי שילון: "החיבור שלי עם ג'ק קובה הוא טבעי עבורי. מדובר בקמפיין שמעצים את האישה בכל גווניה. מצד אחד, שיא הנשיות, היופי והאסתטיקה, ומצד שני, היומיום הפשוט והרגיל. בעידן של חיים עמוסים, בגדים איכותיים עם סטייל שמתאימים גם לבית וגם ליציאה הם פשוט חובה, וגרביונים מבחינתי הם סמל לנשיות במיטבה".
קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר ברשת ג'ק קובה: "רשמנו הצלחה אדירה בקמפיין הראשון עם עדי שילון הן מבחינת החיבור והן מבחינת התוכן, החשיפה, כמות הצפיות והלידים, לכן הבחירה בעדי לעונה שנייה היא מתבקשת. עדי שילון עולה בקנה אחד עם ערכי המותג ומשדרת אישה אמיתית ובטוחה בעצמה, עם אמירה, המשלבת בהצלחה בין קריירה למשפחה. הבונוס הגדול הוא ששילון התברכה ברגליים מושלמות שמתאימות בדיוק לקולקציית הגרביונים שלנו".
עדי שילון הוציאה לפני שנתיים את ספרה הראשון "על החיים ועל האוכל", המאגד את סיפורי האהבה ואת רגעי הזמן המיוחדים שלה לכדי ספר זיכרונות ובו סיפורים קצרים, ביניהם שזורים מתכונים של המורים מהם למדה, לצד כאלה של אמה וסבתה, זכה להצלחה רבה. בימים אלו יצא ספרה השני שהוא אוסף סיפורים רומנטיים ומעוררי תיאבון, שבסופם גם מתכונים האהובים עליה.