fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי הצליחה להפשיט מלירן את החולצה האפורה?

ומי שר הפי בירסדיי לאבנר מכטינגר? | וגם: המחווה המרגשת של יוסי בניון
איפור: יוסי ביטון דוגמנית: סבטה קשירין צילום ועיבוד: שי קחזם
איפור: יוסי ביטון דוגמנית: סבטה קשירין צילום ועיבוד: שי קחזם

תגידו "היוש, מה הולך וזה" לשרית והבה, מעצבת גבות בת 26, שאת זמנה הפנוי מבלה כדוגמנית מקצועית.

1
שרית והבה [צילום ועיבוד: ליאור לייבוביץ; איפור: מאור אהרון; סטיילינג: קשת דגן]
יום שישי שעבר, פאב המילקה בקריון. יואל סולם חוגג יום הולדת 40 ומצליח לגרום לחבריו לוותר על שנת הצהריים. התייצבו לברך: חלי ומיקו ממן, נאוה והלל קול, שי בן ציון וסיון קסטיאל, עדי ויוחאי אסולין, רועי ואודיה שווץ, מעיין פטיטו, ארלט מלכה, רפי זוהר, ג'נו פלס, רפאל קבסה, רועי עטיה, ליאור מויאל, יבגני זרובינסקי ועוד. הכי כיף לקבל את פני מלכה בחגיגה.

יו"ר מחוז צפון בלשכת סוכני הביטוח ליאור רוזנפלד נסע לכנס לשכת סוכני הביטוח באילת וניצל כל רגע פנוי, כדי לדברר את הלשכה תחת כל מיקרופון רענן.

כוהנת הטרמפו-פיט מעיין פטיטו פתחה בשישי האחרון את מרוץ חיפה בשיעור אינטנסיבי על הטרמפולינות לקהל הרחב. ואם בזה לא די, גם בתום המרוץ, העבירה פטיטו שיעור, למי שעוד נשאר לו כוח.

למרות שעו"ד יפעת כהן היא אשה מאוד עסוקה, היא מצאה זמן להגיע לרמית אטיאס כדי לחזק את גופה בפילאטיס מכשירים. הכי שיק.

יוסי פרץ ארי לקח את משבר גיל ה-40 צעד אחד קדימה והתחדש בקעקוע המנציח את קבוצת הכדורגל ליברפול, אותה הוא אוהד, בלשון המעטה.

סתם שתדעו, שמי שאחראי על הסולחה בין כוכב מכבי חיפה יוסי בניון לבין אוהד הקבוצה, אותו הוא תבע על הוצאת לשון הרע בגין פוסט בפייסבוק, הוא רפאל קבסה, מבעלי אתר האוהדים של מכבי חיפה. בשבת האחרונה הפגיש קבסה בין השניים במסעדת שטרודל בחיפה ולאחר לא פחות מחמש שעות, נגמר הסכסוך, השניים לחצו ידיים, בניון הסיר את התביעה, האוהד התנצל ובא לציון גואל.

כוכב המחזמר ״שיער״ עוז זהבי טוען שכתב חדשות 10 אלי לוי חייב לו בירה. הרקע: השניים התערבו מה היה צבע שיערו של אייל בוחבוט כוכב המחזמר בשנות ה-90.
לוי, הפסדת בירה לזהבי?
״בירה? הבחור טעה בגדול ולא ביקשתי כלום תמורת זה שניצחתי. בסוף התפשרנו שהבירה תלך למגיש פינת התרבות שלנו דניאל ציוני".

יום שני השבוע, הזמרת קים קונקשיין נוסעת לתל אביב, כדי להתחיל בהקלטות לאלבום החדש שלה. בתום ההקלטות, נשארה הדיווה לישון בעיר הגדולה, רק כדי להגיע למופע החדש של חברתה הטובה, הזמרת דנה לפידות. עוד נהנו: הזמרת דקלה ואילנה שירזי.

אם בא לכם לצאת לבלות בשישי הבא, תדעו שתיאטרון חיפה מארגן עבורכם מסיבת צהריים, שתכלול את קומדיית הפשע "שלא תתעורר הילדה" בבכורה עולמית ומסיבת ריקודים עם השחקנים ויוצרי הקומדיה, בניצוחו של די ג'יידולב נישליס.

תכירו את עומר צוקר מקרית חיים, רק בת 14, שהתאהבה במצלמה, לאחר שעברה סדנת משחק מול מצלמה אצל האחד והיחיד נאור זילברמן וחולמת להיות שחקנית ודוגמנית. תזכרו איפה ראיתם אותה בפעם הראשונה.

5
תזכרו איפה פגשתם אותה בפעם הראשונה. עומר צוקר [צילום: דניס גרצקיס]
הזמרת בת-אל  טהר הופיעה השבוע במועדון קוקו בונגו בקרית חיים, ותוך כדי הופעה, הבחינה בבחור צעיר ואלמוני, שנועץ בה עיניים ושולח נשיקות באוויר. כשסיימה את ההופעה, שמה פעמיה, יחד עם האמרגנית שלה לכיוון המכונית, שם הופתעה למצוא את האלמוני, שסיפר שהוא אחד המעריצים הראשונים שלה. טהר נשארה להחליף איתו חוויות.

עו"ד חסן בסטוני ורעייתו אימאן המריאו לווינה וקרואטיה לפסטיבל יום הולדת של הבעל שנמשך שבוע שלם.

כוהנת הקלוריות חלי ממן תתחיל להנחות פינה בתכנית המהפך החדשה של יעל בר זוהר וסנדרה רינגלר, המשודרת בימי שישי.

ברכות לגלית אנטמן, שחגגה את יום הולדתה בשבוע ימים שכולו לונדון, יחד עם בן הזוג מיקי שסטוביץ.

השבוע נכנסה השחקנית גילת אנקורי לחדר ההלבשה בהיכל התיאטרון והופתעה למצוא אותו מלא בבלונים. בתום ההצגה "אדוני שר האוצר", בה היא מככבת לצד יהורם גאון, קיבלה אנקורי עוגה ופרחים על הבמה, ממנכ"לית התיאטרון דפנה צורי, בזמן שגאון השתלט על המיקרופון ושר לה "הפי בירסדיי". תודו שהיא לא נראית בת 60.

כפיים למשרד היח"צ של אופיר שפיגל, שנבחר לדברר את ועידת אנרגיה ועסקים ה-13, שתתקיים בסוף החודש במלון דן פנורמה תל אביב, ובה ישתתפו יותר מ-100 מרצים מתחומי האנרגיה, העסקים והממשל מהארץ ומחו"ל.

כבוד לד"ר לורה מוצניק, שהוזמנה לכנס בינלאומי בפריז, שיעסוק בטיפול בהרמת פנים.

נועה צינמן, פעם גלגל"צ, היא הטכנאית החדשה בתוכנית "זירה חופשית" של אלי לוי ויוסי מזרחי ברדיו חיפה. מינוי חדש ונוסף בתכנית, הוא דניאל ציוני, שבשבועות האחרונים לא מפסיק להעלות תמונות של כוכבים מהצגות ומופעים, כאילו אין מחר. ציוני קיבל פינת תרבות חדשה, עליה הוא מדווח מדי שישי ובמקביל, מתעד בעמוד הפייסבוק שלו תמונות עם הכוכבים, ביניהם עוז זהבי, דן שפירא ועוד.

יו"ר תא עיתונאי הצפון דורון שפר מקול ישראל הצליח לסיים את מרוץ חיפה, שארך כ-21 קילומטרים, בשיא אישי של שעה ו-49 דקות. המדור מתעלף רק מלקרוא את האייטם.

המאפר יוסי ביטון עומד לשדרג, בימים הקרובים, את דוכן האיפור בקריות ליוקרתי ואינטימי, שם יוכלו הבאות, ליהנות מסדנאות איפור וקורסים אישיים. במקביל, הוא יפתח בקרוב, את הסניף העשירי של הרשת בקניון האופנה הגדול בארץ. יש למה לחכות.

שישי האחרון, בימת תאטרון הצפון. הקומיקאית רותם אבוהב מופיעה לראשונה סולו ובסוף המופע פונה לקהל ומודה לו בחום, על כך שלקח חלק בחוויה שתיחרת לנצח בזיכרונה. הקהל מצידו, לא הפסיק למחוא לה כפיים.

אבנר מכטינגר חגג יום הולדת 60 במסעדת השף מנטון במרכז הכרמל. חתן השמחה דאג שאורחיו הנלהבים לא יישארו רעבים ופינק את הנוכחים בתפריט משובח מבית היוצר של השף מיכאל דרעי. באמנותית: הפסנתרן והמנצח גיל שוחט וזמרת האופרה דניאלה לוגסי להופעה אינטימית, שזכתה לתשואות. הביאו מתנות: מנכ"ל תיאטרון הקאמרי נועם סמל, מנכ"לית תיאטרון הצפון עדי קאופמן, ניר אדרי וגילי אלמוג, רחלי וגבי בן גלים, שלומי פרומן, רועי ואודיה שווץ, אורית שחם וולך, יואב וענת זיו , דודו אוטמזגין, יונה חורש, מוקי ואורלי זנדברג, דני נישליס ויגאל שיינס.

13
חוגגים יום הולדת לאבנר מכטינגר [צילום: ראובן כהן]
מירי בן שושן ערכה מסיבת גיוס לבנה אוראל במסעדה בקרית אתא. עשרות חברים באו לחגוג ונהנו ממוזיקה של יניב אייזנקוט וקינחו בטברנה של אלי קפקא. למסיבה הגיע גם לירן חולצה אפורה, שבן שושן הצליחה לשכנע אותו לוותר על החולצה האפורה ולהלביש אותו בחולצה שחורה. איך נפלו גיבורים.

אם עברתם בשבוע שעבר ליד אולמי הקאלה ושמעתם מוזיקה שהזכירה את תיאטרון הבימה, לא טעיתם. אמור עמוסי, מי שמתפקדת על תקן זמרת הליווי של צביקה פיק בעשור האחרון, נישאה ליקיר ניסן והזמינה את התזמורת הסימפונית של אייל פז, שתבדר את 600 האורחים. לקינוח, עלה המאסטרו על הבמה יחד עם חברי הלהקה ועשה כבוד לזמרת הליווי שלו.

השבוע שעבר, שכונת ורדיה בחיפה. חברת סלע בינוי משיקה פרויקט חדש בשכונה. מאות מוזמנים הגיעו לברך ולהשתתף בטקס קביעת המזוזה במעמד הרב דוד אבוחצירה. נהנו מקייטרינג יוקרתי, מוסיקת רקע ומינגלינג: רועי בן שלוש, דותן סלע, רו"ח מנחם אונגר, אסי אטדגי, קובי בלה, יובל קאופמן, ערן סלע, מורן נווה, ענת חיון, אלירן טל ועוד. כן. תמיד יש עוד.

14
בהשקה של סלע בינוי [צילום: רמי שלוש]
אחרי יותר משנתיים בהן נעדר מאולפני הרדיו, חזר בשבוע שעבר ראש עיריית חיפה יונה יהב, לשדר את תוכניתו "אדוני ראש העיר". יהב עונה לשאלות התושבים בניסיון להעניק פתרונות לבעיות. המפגש המחודש עם המיקרופון גרם להתרגשות לא קטנה אצל ראש העיר.

ברכות לטלי ליבמן מרדיו חיפה, שהתבשרה השבוע שהיא זוכת פרס הרדיו לפרויקט חברתי במסגרת אנשי השנה של אגודת העיתונאים. כשעובדי הרדיו קיבלו את הבשורה, הם מיהרו לשלוח הודעות וברכות לליבמן, שבדיוק באותם רגעים לא הייתה קרובה למכשיר הטלפון שלה, אך אל דאגה, ליבמן הודתה בסוף לכולם. נרגענו.

מנהל התזמורת הסימפונית חיפה מוטי איינס הוזמן השבוע לקונצרט חגיגי בבית שגריר שוודיה. את הערב בילה איינס יחד עם דוד קסטל, בשבילכם, נשיא לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון, ובחברת הפוליטיקאי לשעבר ואיש העסקים בהווה יוסי ביילין.

שאפו למאפרת אוריה אבוקרט מקרית אתא, שהגיעה השבוע לתל אביב, רק כדי לאפר את כוכב הילדים יובל שם טוב, בשבילכם המבולבל, לשער של עיתון גדול.

10
יובל המבולבל ואוריה אבוקרט [סלפי]
לאחר שעבר תקופה ארוכה של טיפולים במחלת הסרטן, התארח עילאי סיווד, בן 9, במשחק של מכבי חיפה, כאורח של יוסי בניון. בניון, אליו פנו בבקשה להגשים חלום לילד, התגייס למשימה, הזמין את הילד ואביו ואירח אותם בתא היהלום. לאחר המשחק, העניק בניון לסיווד את חולצת המשחק והשמחה הייתה רבה.

 

8
יוסי בניון מארח את עילאי סיווד [צילום: נתן סיווד]

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות