נטע ברזילי משיקה פודקאסט להעצמה נשית

במהלך אירוע של רשת סאקרה, הפתיע המנכ"ל איתי זמיר את הזמרת, כשהודיע על בחירתה להוביל פודקאסט עם תוכן ייחודי להעצמה נשית, במסגרתו תראיין נשים בישראל, המייצגות עוצמה, עשייה והובלה
נטע ברזילי עם בכירי רשת סאקרה צילום: גיל מגלד

אנשי עסקים, סלבס, מובילי דעת קהל וכוכבות רשת הגיעו ללולו קלאב בר בתל-אביב, לרגל השקת קולקציית איפור מקצועי שיצרה רשת סאקרה בשיתוף המאפרת המובילה: מרין נידם, תחת השם: SACARA X MARIN.

את פני האורחים קיבלו בכירי רשת סאקרה, ביניהם: משה גולברי – מבעלי החברה, איתי זמיר – מנכ"ל סאקרה ועידו לביא – סמנכ"ל השיווק. האורחים נהנו מקוקטייל אופנתי, מינגלינג וחשיפת הקולקציה החדשה שפותחה במשך שנתיים וכוללת 6 מוצרי איפור מקצועיים.

אורחת הכבוד באירוע הייתה הזמרת נטע ברזילי שנבחרה לאחרונה כשגרירת רשת סקארה. במהלך האירוע הפתיע המנכ"ל זמיר את הקהל בהכרזה: "נטע ברזילי, שהצטרפה לאחרונה למשפחת סקארה, תשיק בקרוב יחד עם סאקרה, פודקאסט עם תוכן ייחודי להעצמה נשית, במסגרתו תראיין נשים שונות ומוכרות בישראל, המייצגות עוצמה, עשייה, הובלה, וערכים שהם חלק מחזון המותג לחזק. נטע נחשבת לפורצת דרך בתחומה, סמל לנשיות ויופי, היא מגלמת את האישה של סקארה ביכולת שלה להעז, להתחדש ולצמוח ולכן בחרנו ליצור יחד שיח סביב נושאים חשובים כמו: הצלחה, עשייה, עבודה קשה, אקטואליה ועוד. המטרה של הפודקסט החדש לחשוף נשים חזקות ומעניינות כיצד הן שוברות שגרה, מתמודדות ומהוות השראה".

ברזילי, שהגיעה לאירוע עם חברים, הצהירה שהיא מתרגשת לקראת הכנת התוכן וההפקה של הפודקאסט החדש בכיכובה. בסוף האירוע ביקשה לחוות ולהתנסות במוצרי האיפור החדשים, ואמרה: "האיפור תמיד היה שם בשבילי, גם כשרציתי להסתתר מתחת למסכה, כשהרגשתי פגיעה מדי, וגם כשרציתי לחגוג את עצמי ולצעוק אני פה, ובעיקר כשרציתי לייצר אומנות בלתי נשכחת".

 

 

 

השארו מעודכנים

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

כדאי לקרוא

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות