fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מזל טוב, קים קונקשנ'ס: המדור חוגג שנה

בדיוק לפני שנה עלה לאוויר המדור הראשון של קים קונקשנ'ס. תודו שזו אחלה סיבה ללקט מאושיות הביצה המקומית והארצית ברכות מזל טוב. אתם מוזמנים לצפות בברכות המוקלטות . שנה טובה
יקירי המדור
יקירי המדור

מדור הרכילות קים קונקשנ'ס חוגג יום הולדת שנה, קבלו לקט פרגונים מוקלטים

מאור קגן:

"שלום לכל החברים שלי ממדור הרכילות של 'הד הקריות', שתהיה לכם שנה טובה ומבורכת. תמשיכו לעשות את מה שאתם עושים, כי כנראה שאתם עושים את זה הכי טוב, אוהב אתכם".

טובה ספורטס ("לביאות בעסקים"):

"שנה טובה לכל עם ישראל, בריאות, אושר מכל הלביאות בעסקים, ומזל טוב לקים קונקשנ'ס לכבוד שנה למדור. זאת שנה מופלאה, והלביאות שלי ואני שמחות להיות חלק מהמדור. שנה טובה לכולם".

בתיה כהן:

"מזל טוב לקים קונקשנ'ס, האחת והיחידה, לכבוד שנה למדור, שכולנו מחכים לו בכל שבת. שנה טובה ומתוקה לכל עם ישראל, לחיילי צה"ל, למשפחה המהממת שלי, שנהיה בריאים, שנסתכל תמיד קדימה ולא אחורה, שנהיה תמיד לראש ולא לזנב, וכל הדברים הבנאליים שיהיו לנו, אמן, אמן, אמן שנה טובה לכולם".

ויק קושניר:

"המון מזל טוב למדור קים קונקשנ'ס שחוגג שנה. שתהיה לכולם שנה טובה ומתוקה, שנה של בריאות, של הצלחה, של אושר, של הגשמה עצמית. אוהב המון".

מאיה וינברג:

"המון-המון מזל טוב למדור של קים קונקש'נס שחוגג שנה,  שתהיה שנה טובה מבורכת לכולנו, אני מתחתנת אוטוטו, שתהיה לכולנו הברכה ממני, הכלה, ובהצלחה".

אבישי פרץ:

"המון-המון מזל טוב לרגל חגיגות שנה למדור המהמם קים קונקשנ'ס, שתמשיכי בעשייה המדהימה שלך, ולכל קוראי המדור היקרים, תמשיכו לקרוא וליהנות מהמדור המקסים הזה. מאחל לכם המון אושר, בריאות ושנה טובה ומתוקה".

אפרת רוזנברג:

"מזל טוב למדור מספר 1, קים קונקשנ'ס, שחוגג יום הולדת שנה. נאחל לו שימשיך להביא לנו את האייטמים הכי טובים, ותמשיכו לעקוב, כן? גם אחריי".

עוד רכילות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות