fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה גרם לדוגמנית העל הבינלאומית להעתיק את הקמפיין בכיכובה דווקא לישראל?

דוגמנית העל הבינלאומית ומיס פריז לשעבר, מגאן סמסון, שנבחרה כשגרירת מותג ההלבשה התחתונה ג'ק קובה, ביקשה להעתיק את צילומי הקמפיין לישראל כאות הזדהות עם העם בישראל נוכח המלחמה. סמסון: "אני מצדיעה למשפחות החיילים שמפגינות גבורה, נחישות והקרבה"
הזדהות עמוקה עם ישראל. מגאן סמסון צילום: יח"צ

מגאן סמסון (32), מיס פריז לשעבר, דוגמנית העל ואושיית אופנה עם מיליוני עוקבים ברשת המתגוררת בפריז, נבחרה כשגרירת מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי ג'ק קובה. הצילומים, שתוכננו להתקיים בפריז התקיימו השבוע לבקשתה בתל אביב כאות הזדהות עם המצב הבטחוני בארץ. מגאן סמסון אמרה: "אני שמחה ומתרגשת להיות פה. זו הפעם הראשונה שלי בישראל אבל בטח לא האחרונה".

סמסון הוזמנה כאורחת כבוד לערב התרמה לטובת נשות המילואימניקים בגלריית אמנות בנווה צדק, לרגל השקת תערוכה “משפחה אחת” המציגה אמנות ישראלית ומכירה פומבית בהנחיית ליאור רז, מיוצרי הסידרה “פאודה”. כל הכנסות המכירה קודש לשיקום ולרווחת משפחות המילואימניקים. סמסון: "אני מצדיעה למשפחות המילואימניקים שמפגינים גבורה, נחישות והקרבה אין קץ. כחובבת אמנות מושבעת אני מתרגשת מהחיבור בין אמנות לחיים עצמם במציאות מורכבת שכזו ונרגשת נוכח התרומות הנדיבות". מגאן אף רכשה יצירת אומנות מהתערוכה שתקשט את הבית אליו תעבור בקיץ ביחד עם הארוס הטרי.

מגאן סמסון, ילידת עמק הלואר שבצרפת, זכתה בתואר הנחשק מיס פריז בשנת 2011 ומאז מתגוררת בפריז. ברזומה העשיר שלה קמפיינים למותגים בינלאומיים מובילים: לבלנסיאגה, איב סאן לורן, באדלי מישקה, לוריאל, לה רוש פוזה, הבשמים המפורסמים של אניק גוטאל ועוד. סמסון מדגמנת מגיל שנתיים, ואת האהבה למקצוע ירשה מאמה, שהייתה רקדנית מפורסמת ודוגמנית מפורסמת, ששילבה בתצוגות אופנה ריקוד על המסלול בין היתר דגמנה לג'אן פול גוטייה ואיב סן לורן. סמסון, חובבת ספורט מתאמנת למרתון הקיץ בפריז.

החלום שלה הוא להקים מותג פרטי משלה לבגדי ספורט ולעשות דיבוב לקומדיות. הקיץ היא מגשימה חלום נוסף ומתכננת להינשא לבחיר ליבה – איש עסקים משוק ההון בפריז, שמעדיף להישאר מחוץ לאור הזרקורים.

הקמפיין בכיכובה של סמסון יעלה בהשקעה הנאמדת בכ–1.5 מיליון ש"ח, והוא יתמקד בהשקת קולקציית אביב קיץ 2024 של המותג ג'ק קובה ויחשוף את הפריטים החדשים של ההלבשה התחתונה. הקמפיין בכיכובה יעלה בחודש הקרוב בערוצים 12 ו-13 בטלוויזיה, בערוצי הדיגיטל ובקמפיין סושיאל רחב.

השארו מעודכנים

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

כדאי לקרוא

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות