fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חנית אדרי טפירו חוגגת יום הולדת

חנית אדרי טפירו חוגגת 35 בביתה עם האישה שלה, משפחתה והחברים הקרובים בהתאם להנחיות ומודה לכולם על יום ההולדת המושלמת שעשו לה.
חנית אדרי טפירו | צילום עצמי
חנית אדרי טפירו | צילום עצמי

שגרו מזל טוב לחנית אדרי טפירו מקריית חיים שחגגה יום הולדת 35, טפירו רגילה לחגיגה ענקית בכל שנה והפעם בגלל הסגר, חגגה בבית עם חברים ומשפחה על פי ההנחיות.

האישה נטלי טפירו אדרי פינקה כמו תמיד והפתיעה במיוחד.

טפירו איך חוגגים בסגר?

"בבית עם האנשים הכי קרובים אלי, והאישה שלי פינקה כמו תמיד. הייתה לי יום הולדת מושלמת, שום קורונה לא תעצור לי את השמחה."

איך את מסכמת את האירוע?

"אומנם הייתה לי יום הולדת בשני האחרון, אבל מי שמכיר אותי יודע שאני חוגגת יום הולדת במשך שבוע שלם. אין לי מילים לתאר את גיל 35, 'קורונה ארורה שכמותך' לא הרסת לי את היום הולדת.
בראש ובראשונה תודה לך אבא שבשמיים על גיל 35, על שנתת לי לשמוח ולגדול, ליהנות מהדברים הכי קטנים והכי חשוב נתת לי את המתנות בחיי: הבת שלי ליאם שילת והאישה של חיי נטלי טפירו אדרי שהם כל עולמי.
ולך אשתי המושלמת, תודה לך ששימחת אותי ביום שלי, רק את מסוגלת להפוך ״זבוב לפיל״, רק את יכולה להפוך את היום שלי לענק מכולם. יפה שלי, האוצר של חיי, תודה תודה ושוב תודה.
אני לא אפסיק בחיים להודות לך על האור שאת מכניסה לחיי, על החיוך שאת מעלה בפניי, על האהבה שאת מרעיפה עלי ועל הנתינה שלך. אני אוהבת אותך חיים שלי, תודה על יום הולדת מושלמת.
את וליאם זה כל היקום שלי, תודה ענקית לחברים שלי שבזכותכם הייתה יום הולדת מושלמת, תודה ששמחתם איתי אוהבת אותכם."

 

 

עוד רכילות

בקרו אותנו גם בפייסבוקהד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות