fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ויוה לרומא

מזכירות כרמל על רקע רומא (צילום: אלבום פרטי)

כבר מזמן שרומא לא פגשה אוסף כל כך יפה של נשים יפות שהמשותף לכולן שהן עובדות בבית החולים כרמל. המזכירות היפות החליטו לקחת פסק זמן מהריצה היומיומית ולרגל יום האישה הבינלאומי ולצאת ביחד לבילוי משותף. סינוורו את רומא, רונית זכריה מזכירת יחידת ההפריה, קרין דניאל מזכירת המחלקה הכירורגית ומזכירתו של ד"ר ביטרמן מנהל המחלקה, שרון מונשטר המזכירה שעוצרת נשימה ביחידת הריאות בכרמל לכל למי שיש בעיות נשימה, ואחרונה חביבה רנית רומנו שמחזיקה על הגב לבד בית חולים שלם, בית חולים יום על כל שלל הטיפולים והניתוחים המיוחדים שלו.

הן חרשו את שדרת ויאה דה קורסו של רומא והעמיסו שקיות ענק של קניות, הם ביקרו בבית הקיץ של האפיפיור, טיפסו על הקולוסאום, והתרגשו יחד מהרובע ובית הכנסת היהודי שבעיר.

"היינו חבורה מושלמת אומרת בחיוך רנית רומנו, רומא מדהימה ביופייה ואנחנו נהנו ביחד. אין ספק כי כרמל בית החולים שלנו הוא בית חם בו אנחנו נפגשות כל יום והמשך המפגש המאוחד שלנו כנשים וחברות בחופשה המשותפת היה מעולה, אנחנו כבר מתכננות את הטיול הבא ביחד".

מזכירות כרמל על רקע רומא (צילום: אלבום פרטי)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות