fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרייתים; מבסוט מהחיים

ליעד אלקובי. צילום: דורון גולן
ליעד אלקובי. צילום: דורון גולן
ליעד אלקובי. צילום: דורון גולן
ליעד אלקובי. צילום: דורון גולן

כשמרבית הנערים שמגיעים לגיל בר המצווה מבקשים מההורים טיול לחו"ל, ליעד אלקובי, ביקש מאבא שלו שיפסיק לעשן ויתחיל לעשות כושר. "עשינו מנוי ביחד לקאנטרי בקרית אתא והתחלנו לעשות כושר ביחד, מספר אלקובי, 26, מקרית אתא, שעוסק בייעוץ תזונה למפתחי גוף ובאימוני כושר.

"אני זוכר שכבר בתור ילד אהבתי פעילות גופנית, הייתי קם בבוקר עם התוכנית כושר של גלעד ינקבליץ' ובגיל 13 כבר נכנסתי לחדר כושר ומאז הכל סובב סביב נושא הכושר" אומר אלקובי וצוחק "גדלתי בבית רגיל, בריא, אבל אף אחד לא עסק בספורט, היום גם אבא ואמא שלי מתאמנים".

בתיכון הוא למד בכיתת תקשורת' שיחק כדורעף ולפני הצבא לקרובי משפחה בפלורידה, ארה"ב. "הודיעו לי שהתקבלתי לתפקיד של מדריך כושר גופני ומיד חזרתי לארץ". אחרי השחרור פתח חנות קטנה בקרית אתא למכירת תוספי מזון והכנה לתחרויות של פיתוח גוף "זו הייתה חנות קטנה של 24 מ"ר בשכונת קרית בנימין אבל זו הייתה מעין ממלכה קטנה שלי ונהניתי מכל רגע".

לפני ארבעה חודשים הבין שהחנות כבר קטנה עליו ופתח סטודיו לכושר גופני, ייעוץ תזונה וביגוד. "זה סוג של תקיעת יתד בתוך הענף" הוא אומר "זה משהו שהרגשתי שאני חייב לעשות כדי להתפתח ולעשות עוד דברים שאני רוצה". אלקובי , בשיתוף עם מר ישראל בפיתוח גוף,ליאור גניש, בונים כעת מערך תזונה שמתאים לגברים ונשים ולמפתחי גוף.

אלקובי, יליד קרית אתא וגר בה גם היום עם אשתו, אליאן איתה התחתן לפני שנה וחצי,  ושתי הכלבות טוי וקים. "אני מכיר את אשתי מאז שהיינו בגן אבל עד י"ב לא היה בינינו כלום" הוא נזכר "היא פנתה אלי דרך חבר משותף ומאז אנחנו ביחד. אני מאוד שמח במה שיש לי, הגעתי למטרות שהצבתי לעצמי ואני מרוצה מהחיים. אני יכול להגיד שההתמדה לעשות משהו שרוצים מובילה בסוף להצלחה, גם אם בדרך יש כמה נפילות".

המעוניינים להשתתף במדור מתבקשים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות