מנחת הטלוויזיה, רותם ישראל, מהפנים המוכרות והאהובות על המסך, מצטרפת לנבחרת שגרירות המותג של גולברי. רותם ישראל מצטרפת לשורה של נשים מובילות, חזקות ומעוררות השראה מתחומי התרבות, אופנה ולייף סטייל שנבחרו לייצג את המותג, ביניהן: שגית רביבו, ירדן הראל, לאה ינאי וליבילנד, ולצידן הצטרפה לאחרונה, גלית יצפאן.
רותם ישראל, מביאה עמה שילוב של סטייל אלגנטי ונגיש לצד נוכחות תקשורתית חזקה, מה שהופך אותה לבחירה טבעית עבור בית האופנה. הצטרפותה מגיעה כחלק מהרחבת פעילות המותג בזירה הדיגיטלית והטלוויזיונית, תוך חיזוק הקשר עם קהלים מגוונים.
הקמפיין הראשון עם בכיכובה של רותם ישראל יעלה לצידה של פרזנטורית המותג, אילנית לוי, לרגל השקת קולקציית חג הפסח והשקת אביב-קיץ 2026. הקמפיין כולל פרסום בסושיאל, בשלטי חוצות, בדיגיטל ובנקודות המכירה ברחבי הארץ.
רותם ישראל: “אני שמחה ונרגשת להצטרף למשפחת גולברי. עבורי, אופנה היא דרך לבטא אישיות וביטחון עצמי, ואני מתחברת מאוד לערכים שהמותג מייצג: נשיות, עוצמה ונגישות. אני מחכה כבר להתחיל את הדרך המשותפת ולהביא את עצמי לקדמת הבמה גם דרך הקולקציות היפות שלהם”.
אורלי פרנקו, סמנכ"ל השיווק של גולברי: “רותם ישראל מביאה איתה שילוב ייחודי של כריזמה, אותנטיות, נשיות עוצמתית וסטייל מדויק, שמתיישבים באופן טבעי עם ה-DNA של גולברי. אנחנו ממשיכים לבנות נבחרת שגרירות חזקה, מגוונת ורלוונטית, שתדבר לנשים בישראל בגובה העיניים. אין לי ספק שרותם תהווה תוספת משמעותית ותתרום רבות להמשך הצמיחה של המותג. אנו ממשיכים למצב את גולברי כאחד מבתי האופנה המובילים בישראל, תוך שימת דגש על חיבור אמיתי לקהל הנשי דרך דמויות משפיעות, שמייצגות מגוון רחב של סגנונות חיים והשראה".
יעקב גולברי, מבעלי המותג, הגיע ליום הצילומים הראשון כדי לקבל את פני נבחרת השגרירות של המותג ואמר כי הוא גאה על בחירתן.
רותם ישראל (38) היא מנחת טלוויזיה ישראלית שבעברה שימשה שדרנית ספורט. בעבר גם הגישה בתוכנית הבוקר "בוקר ספורט עם סלוצקי ודומינגז", ובמקביל שימשה כשדרנית קווים במשחקים המרכזיים של ליגת העל בכדורגל, ליגת העל בכדורסל ובמשחקי היורוליג של מכבי תל אביב. היא הגישה את התוכנית היומית "מגרש פתוח" בערוץ הספורט יחד עם טל ברמן ובהמשך הגישה את התוכנית לצד שרון פרי ודניאל זילברשטיין. במשך 3 שנים שימשה כפרשנית לצידו של ניב רסקין בתוכנית "נינג'ה ישראל", שמשודרת בקשת 12. משנת 2021 הגישה את התוכנית היומית "העולם הבוקר" ברשת 13.





