fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביזו' מתגייס למען לבנה

ביז'ו הכוכב הכי שופוני מבית האח הגדול הגיע למסע שופינג בגרנד קניון חיפה ועדכן איך הוא מתכונן לגמר האח הגדול
ביז'ו עם יאיר מלכה מבעלי קפה גרג
ביז'ו עם יאיר מלכה מבעלי קפה גרג (צילום: חגית הורנשטיין)

המודח מבית האח הגדול, הגרוזיני הכי שמח על המסך, ביז'ו (אהרון צאצאשווילי) הגיע אתמול בערב (שלישי) לגרנד קניון חיפה למסע שופינג, הכנות לקראת גמר האח הגדול. את מסע השופינג התחיל ביז'ו בחנויות של מותגים ידועים והתחדש בחולצות, מכנסים, נעלים אותם הוא סיפר שילבש לצילומים בבית האח הגדול, ביום הגמר.

מיד משם המשיך ביז'ו עם השותף העסקי שלו, מי שמשמש גם כסוכן האישי שלו, יניב הדר, לחנות משקפי שמש, שם רכש משקפי שמש וצחק: "הכי קל להתאים משקפיים לפרצוף גרוזיני מרובע".

את סיום השופינג התיישבו השותפים בקפה גרג שם פגשו במקרה את איש העסקים יאיר מלכה מבעלי הרשת והשף והשותף מאור מזרחי. מייד נפתח שולחן במקום וביז'ו נהנה משפע פינוקים שזרמו אל שולחנו. ביז'ו שביקש את תשומת הלב של באי הקפה הסביר כמה חשוב עבורו שכולם יצביעו בעד לבנה, ואף ביקש את רשותו של יאיר מלכה שאם יוכלו המלצרים רק לרגע קטן לעצור את עבודתם ולהקשיב להם מכיוון שהם כבר יכולים להצביע ולהשפיע, וכל קול חשוב.

ביז'ו גרם להמולה רבה בקניון, אנשים הקיפו את החנויות וחיכו לתמונות עם הכוכב הטרי. ביז'ו שיתף פעולה והצטלם עם כל מי שרק רצה.

ביז'ו עם יאיר מלכה מבעלי קפה גרג
ביז'ו עם יאיר מלכה מבעלי קפה גרג (צילום: חגית הורנשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות