fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איפה הייתם בונים את הסוכה שלכם?

רצינו לדעת, אם הייתה לכל אחד אפשרות לבנות את הסוכה שלו בכל מקום בעולם, היכן היה מעדיף לעשות זאת
מורן גרינברג במראה החדש (צילום: רועי לוי)

רפאל קבסה: "הכי בנאלי היה לכתוב שאקים את הסוכה שליבתאילנד, אבל אני הייתי דווקא בונה סוכה בפורטוגל. חוץ מהעובדה שהנוף שם מהמם, לפני 750 שנה המשפחה שלי הגיעה משם וגם יש מצב שרונאלדו יקפוץ לביקור, אז הרווחתי".

ניר צוקרמן ורפאל קבסה (צילום: אפרת פראנק)
רפאל קבסה (צילום: אפרת פראנק)

 

יובל קאופמן: "הייתי רוצה לבנות את הסוכה שלי בהוואי, על החוף".

יובל קאופמן
יובל קאופמן (צילום: אדיר בצילום)

עינב וייצמן: "אני ורולי בעלי מוכנים מעכשיו לבנות את הסוכה שלנו בזנזיבר".

דני סיריוטי: "את הסוכה שלי הייתי בונה ברמאללה, סוכת השלום והאחווה".

אלי לוי: "את הסוכה שלי הייתי מקים בדמשק בלב העיר מול ביתו של הנשיא אסד הבן. למה ? כדי להזמין אותו פנימה לסוכה ולנסות לשכנע אותו להיפרד מאיראן ונסראללה ולעשות אתנו שלום. שלום שיעזור לו ולתושבי סוריה לצאת ממשבר כלכלי שהם לא ייצאו ממנו עוד עשרות שנים. אני נאיבי נכון אבל זה המקום שהייתי מקים בו סוכה , גם למען עשרות אלפי היהודים הסורים שחולמים לשוב אליה לביקור קטן".

6. אסי לביא: "הייתי מוכן לבנות את הסוכה שלי השנה בתאילנד, על חוף שקט, רחוק מכל מה שקורה בארץ, שבעה ימים של שקט מול ים כחול".

7. אסי נחום: "את הסוכה שלי הייתי בונה כנראה רק בביתי שלי. אומרים ביתו של אדם הוא מבצרו ואני בבית הפרטי שלי מרגיש הכי נח והכי מוגן".

8. יפית בשבקין: "הייתי בונה את הסוכה שלי ליד איזה נחל בצפון הארץ".

9. שלומי שלתיאל: "הייתי בונה את הסוכה שלי עם החברים האהובים שלי באיזה אי במלדיביים".

10. שלי זיו: "הייתי בוחרת לבנות סוכה באי בים בקאריביים שמסביבי מלא דולפינים, זהו חלום חיי".

שלי זיו (צילום: דורון גולן)
שלי זיו (צילום: דורון גולן)

כרמל שבתאי: "הייתי בונה את סוכתי בסן טרופז, לב ליבה של הריביירה הצרפתית, מקום קסום שם ביליתי את חופשת הקיץ. אתר נופש שמציע חופי ים פרטיים, מים צלולים, מועדונים מפוארים עם מיטב הדי ג׳יי העולמיים, מסעדות צרפתיות אמנות שופינג שופינג ועוד פעם שופינג".

12. ליאור רוזנפלד: "הייתי בונה את הסוכה שלי בירושלים בירת הנצח שלנו, כי כשאני מגיע לירושלים, אני מרגיש קדושה באוויר. יש משהו בעיר הזאת שמעורר בי התרגשות. הייתי כבר בהרבה מקומות בעולם והמסקנה שלי שאין כמו המדינה שלנו. יש קשיים ולא הכל ורוד, אבל היא שלנו ואנחנו קמים בבוקר אל השמש, ברוב השנה והמים זורמים ויש תמיד לחם וחלב טריים במכולת ויש כאן אנשים שיתגייסו לטובתך ביום צרה".

צילום: איציק גולן

רמית אטיאס: "את הסוכה שלי הייתי בונה בבית הוריי המקום בו כל החברים, משפחה, מכרים, מקום בו כל האהובים מתכנסים יושבים, אוכלים ונהנים".

14. קים קונקשיין: "הייתי בונה את הסוכה בכל מקום בחו"ל, בשביל שלכל היהודים שחיים שם תהיה אווירת חג".

"אין כאן את הצביעות של תל אביב". קים קונקשיין
קים קונקשיין. צילום באדיבותה

זאזא כהן: "הייתי בונה את הסוכה שלי בקוסטה ריקה, המדינה הכי יפה שביקרתי בה, 70% טבע פראי, המדינה היחידה בעולם ללא צבא, אנשים מקסימים, נראה לי מגניב לבנות שם סוכה".

אדריאנא מיטל: "הייתי מעדיפה לבנות סוכה בארץ ישראל עם האנשים שאני אוהבת. החג מסמל תקופה, בה לבני ישראל לא היה בית ולא הייתה ארץ, זה חג שמסמל ציונות. אז אני שמחה לחגוג אותו פה".

רחלי בן גלים: "הייתי בונה שתי סוכות, ליד הילדים שלי. אחת בתל אביב בגן מאיר, מול הבית של קרין, אליה הייתי מזמינה אותה ואת אסה בן זוגה ואת כל המשפחה והחברים התל אביבים שלי. את הסוכה השנייה הייתי מקימה במנהטן ברחוב לקסינגטון 28, ליד האוניברסיטה, בה אור בני לומד ומזמינה אותו אות המשפחה והחברים שלו בניו יורק".

רחלי בן גלים (צילום עידן חן)
רחלי בן גלים (צילום עידן חן)

מורן גרינברג: "הייתי בונה את הסוכה שלי על חוף הים".

מורן גרינברג (צילום: רועי לוי)

קרין בן גלים: "הייתי בונה את הסוכה שלי היכן שמשפחתי ובן זוגי נמצאים, השנה נחגוג את חג הסוכות בישראל".

קרין בן גלים
קרין בן גלים (צילום: יוסי גנון)

צילום: עצמי

דנה נחמני: "את הסוכה שלי הייתי בונה בחצר ביתי, כיוון שמבחינתי, המקום הטוב ביותר בעולם הוא הבית שלי בקרית ביאליק היפה".

ארז אייזנברג: "הייתי בונה את הסוכה שלי בטורינה שבאיטליה. איטליה מאז ומתמיד קרובה לליבי, האוכל, האנשים, השפה, המוזיקה וכמובן הכדורגל, יובנטוס, הקבוצה שלי מהעיר טורינו".

מירי בן שושן: "הייתי בונה סוכה בירושלים. הייתי שם השבוע והאנרגיות שהרגשתי שם לא דומות לשום אנרגיה אחרת בעולם".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות