fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אושר כהן משחרר סינגל וקליפ חדש ומכריז על מופע ראשון בקריירה בקיסריה!

עכשיו עם שרשרת להיטי ענק ותואר פריצת השנה במוזיקה, אושר כהן מכריז על מופע ראשון בקיסריה שיתקיים בתאריך 12/8/21 עם כל הלהיטים הגדולים, לצד שירים שיצר לאחרים אשר מיצבו אותו כהבטחת השנה במוזיקה הים תיכונית בישראל.
אושר כהן | צילום איציק מזרוחין
אושר כהן | צילום איציק מזרוחין

אושר כהן מקרית מוצקין, הוא השם הכי חם בתעשיית הז'אנר הים תיכוני בחודשים האחרונים, ברזומה שרשרת להיטי ענק, בניהם הלהיט "ברגעים שאת הולכת" שבר שיאי הצלחה, כשכבש את השטח בענק והגיע למקום הראשון בסרטונים החמים ביו טיוב, גרף 33 מיליון צפיות, כבש את צמרת המצעדים של אפל מיוזיק, איי טיונס, ספוטפיי, שאזם והפך ללהיט מדינה.

בתוך זמן קצר הוא הגיע לנתון מדהים של למעלה מ 100 מיליון צפיות ביו טיוב ומיליוני שימושים בניו מדיה (ספוטפיי ואפל מיוזיק) כשהוא בין האמנים הצעירים המצליחים ביותר במצעדים עם להיטיו הגדולים: "אני אוהב אותך", "תחזרי מהר", "מי עוד יחבק", "כל הזמן אומרת", "המרחק ממך", "עיר תחתית", "נזכר בעיניה", וכאמור "ברגעים שאת הולכת".

תוך כדי ההצלחה הגדולה, הוא גם הפך ליוצר המבוקש והמדובר שיותר כשכתב הלחין ושיתף פעולה בשירים עם: עומר אדם, אייל גולן, שרית חדד, דודו אהרון, מושיק עפיה, מאור אדרי, מוטי טקה, קובי פרץ ועוד.

עכשיו עם שרשרת להיטי ענק ותואר פריצת השנה במוזיקה, אושר כהן מכריז על מופע ראשון בקיסריה שיתקיים ב- 12/8/21 עם כל הלהיטים הגדולים, לצד שירים שיצר לאחרים אשר מיצבו אותו כהבטחת השנה במוזיקה הים תיכונית בישראל.

במקביל הוא משחרר סינגל וקליפ חדש "זוגות כאלה" שיר שיר שכתב והלחין עם טל קסטיאל לפני תקופה, שכב במגירה וחיכה לזמן שלו . על השיר הוא מספר: "אני מחובר אליו מאוד ומקווה שגם הקהל שלי ימצא בו את החן שאנחנו מצאנו , לחיי האכזבות שפתחו לנו דלתות מדהימות בחיים. אני מתרגש מאוד להופיע בקיסריה, מרגיש שעברתי דרך ארוכה יד ביד עם בורא עולם והקהל עד היום ובעזרת ה' עד הסוף ."

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות