fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

30 דירות נמכרו בפרויקט דורי דרים בנווה גנים

החברה פתחה לשיווק את הבניין החמישי בפרויקט. המכירות נאמדות ב-39 מיליון שקלים
פרויקט דורי דרים בקרית מוצקין
פרויקט דורי דרים בקרית מוצקין (הדמיה: dori drim)

חברת א.דורי מדווחת על מכירה מוקדמת של הבניין הרביעי מתוך עשרה, במתחם המגורים "Dori Dream" בשכונת "נווה גנים" בקרית מוצקין. באירוע המכירה נמכרו 30 דירות בסך כולל של כ-39 מיליון שקלים.

לאחרונה הוצפו בתי התושבים  בקריות עם עלונים גדולים  ועליהם הדמיה ממשית של בניין דור, ובכותרת "דורי דיל". בעקבות אותו המבצע נמכרו רוב הדירות בפרויקט. לפיכך בסוף השבוע האחרון החברה פתחה לשיווק את הבניין החמישי בפרויקט ובמהלכו נמכרו שלוש דירות בנות 4 חדרים ו-5 חדרים בסכום של 4 מיליון שקלים.

פרויקט Dori Dream"" הינו מתחם מגורים הכולל 10 בניינים בני 12-15 קומות, סך הכל 500 דירות. בין הדירות שנמכרו,דירת 5 חדרים בקומה 10 בשטח של 124 מ"ר פלוס 15 מ"ר מרפסת שנמכרה בכ- 1.56 מיליון שקלים, ודירת 4 חדרים בקומה 9 בשטח 105 מ"ר פלוס 10 מ"ר מרפסת נמכרה ב-1.264 מיליון שקלים.

פרויקט דורי דרים בקרית מוצקין
פרויקט דורי דרים בקרית מוצקין (הדמיה: Dori Dream)

הדירות בבניין החמישי מוצעות במסגרת חבילת מימון המאפשרת ללקוחות הפוטנציאליים לשלם סכום ראשוני של 225 אלף שקלים ובנוסף לקבל הלוואה בסכום של 750 אלף שקלים, בריבית של אפס אחוז לתקופה של שנתיים אותה יוכלו להחזיר בכל עת ללא קנסות והיטלים.

סמנכ"ל השיווק והמכירות של א. דורי, הילה פלס: "מטרת 'חבילת המימון' הינה להעניק ללקוחות שקט נפשי במהלך התקופה שבין תשלום הסכום הראשוני על הדירה ועד לתשלום האחרון בעת הכניסה לדירה. תקופה במהלכה חלק מהרוכשים נדרשים למכור את הדירה שברשותם, חלקם נאלצים לעבור לשכירות ולחלקם עתיד להשתחרר סכום כסף משמעותי במהלך תקופת ההמתנה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות