fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תקדים: דירות 7 חדרים ייבנו במשכנות האמנים

בתוך שבוע נמכרו חמש דירות בפרויקט luxury היוקרתי בשכונת משכנות האמנים בקרית מוצקין. דירת 7 חדרים נמכרה ב-2.25 מיליון שקלים
פרויקט luxury במשכנות האומנים
הרבה שיק. פרויקט luxury במשכנות האומנים (הדמיה יובל עשת)

פרויקט יוקרה חדש יצא השבוע לשיווק בשכונת משכנות האמנים בקרית מוצקיןבתוך פחות משבוע נמכרו דירות חדשותחברת הבנייה נועם סער יזמות ובנייהתבנה ברחוב יפה ירקוניבמתחם כורדני את פרויקט luxury. 

הפרויקט ישתרע על פני 2.374 דונםעלות הקרקע מוערכת ב-6.2 מיליון שקליםפרויקט luxury יאופיין בבנייה נמוכה; 3 בניינים בני קומות, 18 יחידות דיורבמפרטדירות גן 4, 5, 6, 7 חדריםפנטהאוזים ועוד.

חברת נעם סער יזמות זיהתה גם את הביקוש של תושבי הקריות בדירות גדולות במיוחדוהיא הראשונה שתבנה דירות עם שבעה חדרים תקדים בתחום הנד"לן בקריותבו הביקוש לדירות חדשות עומד על חמישה עד שישה חדרים.

החברה החלה את שיווק הפרויקט לפני כשבוע ונמכרו דירות מתוך 18 יח"דפנטהאוז חדרים נמכר ב-2.3 מיליון שקליםדירת גן חדרים נמכרה ב-2.35 מיליון שקליםדירת חדרים נמכרה ב– 2.25 מיליון שקלים.

פרויקט luxury במשכנות האומנים
הרבה שיק. פרויקט luxury במשכנות האומנים (הדמיה יובל עשת)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות