fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוד הצלחה מבית דר נופרים

החברה הוותיקה בקריות מדווחת על ביקוש הולך וגובר לפרויקט היוקרה מתחם Sea4 -השלב הבא בפרויקט נווה נופר, בנווה גנים שבקרית מוצקין. לאור הביקוש הודיעו בחברה על המשך ההטבה המיוחדת: 80,000 שקלים הנחה ותשלום של 20% בלבד במעמד החתימה על החוזה
נווה נופר (הדמיה ארקריאייטיב)
נווה נופר (הדמיה ארקריאייטיב)

עשרות רוכשים בסיפור ההצלחה הגדול של הקריות: מתחם Sea4 -השלב הבא בפרויקט נווה נופר, בנווה גנים שבקרית מוצקין. כ-17 יחידות דיור כבר נמכרו במתחם Sea4, השלב הבא בפרויקט נווה נופר של חברת דר נופרים בעתודת הקרקע האחרונה. הפרויקט נבנה באחת השכונות היוקרתיות ביותר בקריות, נווה גנים, כאשר כל הדירות במתחם צופות לכיוון הים. ההיקף הכספי הכולל של המכירות עד עתה, נאמד ב-28 מיליון שקלים. לאור ההצלחה, בחברה הוחלט להמשיך עם ההטבה המיוחדת של 80,000 שקלים הנחה ותשלום של 20 אחוז בלבד במעמד החתימה על החוזה והיתרה בכניסה לדירה.

ההצלחה של נווה נופר ממשיכה שלב אחרי שלב. לאחר ששלב א' נמכר ובשלב ב' נותרו עוד 6 חודשים בלבד לאכלוס, יצאה החברה עם השלב הבא בעתודת הקרקע האחרונה בנווה גנים. כל זאת, כאשר המכירה והבנייה בעיצומה.

עברו למגזין הנדל"ן "בית פלוס"

ממשיכים בהטבה
בחברה הקפידו כי תכנון הבניינים ייעשה כך שמקומו של המתחם יהיה בחלק המערבי של שכונת נווה גנים, על מנת שכל הדירות יצפו לכיוון הים. התכנון המוקפד שבא לידי ביטוי לא רק במיקום והמוניטין הרב של החברה, הביאו להצלחה בשיווק.

מתחם Sea4 הוא השלב הבא בפרויקט נווה נופר של חברת דר נופרים. במתחם ייבנו 4 מגדלי יוקרה המצטיינים באדריכלות מרשימה, עם דירות ענקיות ומרפסות גדולות הצופות לנוף ים פתוח ולרכס הכרמל. שטח הדירות הוא כ-125- 140 מ"ר נטו, מרפסות ענקיות, בגודל 22-33 מ"ר. כאשר בקומות הראשונות יכללו המרפסות גן תלוי על שטח של כ-9 מ"ר ומרפסות מקומה 7 ואילך יהיו מרוצפות במלואן.

המתחם מאופיין בסטנדרט בנייה גבוה ומפרט עשיר במיוחד. בכל אחת מהדירות הושקעה מחשבה רבה לרווחת הדיירים. כל דירה כוללת מערכת מיזוג ומטבח מפואר. בנוסף, כוללת כל דירה מערכת בית חכם שתאפשר שליטה במערכת החשמל בדירה באמצעות מסך מגע צבעוני, עם אפשרות לחיבור לסמארטפון/אייפד ומערכת אבטחה: מצלמות IP (כולל הקלטה) בשטחים המשותפים לצפייה בסמארטפון ובמחשב הביתי, ומערכות אזעקה לדלת כניסה. כל בניין כולל לובי כניסה יוקרתי וגבוה, בעיצוב ארכיטקטוני יוקרתי, מועדון כושר מפואר ומאובזר במיוחד, מועדון דיירים ואירועים גדול ומעוצב, וכן לובי קומתי מפואר.

בחברה מדווחים כי שלב א', בניין עם 36 יחידות דיור, שבו לכל דירה מרפסת וגן תלוי, נמכר והאכלוס הוקדם בכחמישה חודשים. מועד האכלוס בשלב ב' הוא בעוד כ-6 חודשים, כאשר המכירה והבנייה בעיצומה. שלב ב' הוא מגדל יוקרה המתנשא לגובה של 18 קומות, בעיצוב ארכיטקטוני מיוחד עם דירות ענקיות ומרפסות גדולות, כאשר בכל המרפסות גן תלוי, המעניק תחושה של טבע גם בלב העיר. במגדל היוקרה, ניתן יהיה ליהנות מחוויית מגורים מיוחדת, לובי כניסה מפואר בגובה כפול ומועדון דיירים גדול ומיוחד. כל הדירות נבנות בסטנדרט בנייה גבוה ומפרט עשיר ותמהיל הדירות כולל דירות של 5 ו-6 חדרים, בגודל של 125-135 מ"ר ומרפסת של כ-22 מ"ר.

גם בפרויקט זה השיקה החברה דירה מרהיבה לדוגמה. עיצוב ותכנון הדירה לדוגמה, חללי הלובי ומועדון הדיירים הופקדו בידיה של אדריכלית הפנים המובילה דפנה עברי, שעיצבה מגדלי יוקרה בתל אביב. בנוסף, הפרויקט נווה נופר נבנה בהתאם לתקן בנייה ירוקה של מכון התקנים הישראלי המבטיח לרוכשים בית ירוק יותר וחסכוני הרבה יותר. תכנון הפרויקט בוצע על ידי האדריכל אברי פישר ושיווק הפרויקט מתבצע על ידי חברת "תלעד אסולין שיווק פרויקטים" בע"מ.

מתחם המגורים היוקרתי נאות נופר בקרית אתא (צילום: הדמיה אר קריאטיב)
נאות נופר בקרית אתא (צילום: הדמיה אר קריאטיב)

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן
החברה המשפחתית דר נופרים, בבעלותם של רפי ושרית בן משה ודליה ושלום דקל, הוקמה לפני כ-20 שנה, וצברה במהלך שנות קיומה ניסיון רב בייזום, בנייה ושיווק של פרויקטים למגורים. במקביל להצלחה וההתפתחות המואצת בשנים האחרונות, החברה ממשיכה לשמור על הצביון המשפחתי ולהעניק יחס אישי לכל לקוחותיה.

המנכ"ל ומבעלי החברה, רפי בן משה, מדגיש: "האיכות של דר נופרים באה לידי ביטוי בבחירת מיקומי הפרויקטים, במיקומים נבחרים (Prime Location), בתכנון אדריכלי מוקפד של הבניין, הדירות, השטחים המשותפים ופיתוח הנוף, בהקפדה יתרה על טיב ואיכות הבנייה, במפרט עשיר ויוקרתי בכל הפרויקטים ועמידה בלוחות זמנים. החברה חרתה על דגלה את הערך המוביל בחזון החברה – מחויבות לשביעות רצון מלאה של דייריה על ידי הענקת שירות אישי, חם, מהיר ומקצועי לכל דייר".

דר נופרים, מקימה כיום גם את מתחם "נאות נופר", שבו כבר נמכרו כ-75% מהדירות. פרויקט נוסף הוא "גבעת נופר", סמוך לגבעת טל שבו נותרו כעת למכירה בשלב ג' והאחרון, 2 פנטהאוזים מפוארים אחרונים ופנטהאוז ביניים, באכלוס מיידי. בכל הפרויקטים, דר נופרים, חנכה דירות מרהיבות לדוגמה. בהשקעה כספית גדולה כל הדירות לדוגמה.

מתחם המגורים היוקרתי "נאות נופר" בכניסה הדרומית לקרית אתא כולל 90 יחידות דיור, כאשר 68 מהן כבר נמכרו. מחברת דר נופרים נמסר כי דירת 5 חדרים במתחם נמכרת כיום בכ-1,145,000 שקלים, מחיר המבטא את הזינוק במחיר בסך של כ-110,000 שקלים, לעומת התקופה מקבילה אשתקד. מתחם המגורים הפרטי "נאות נופר" כולל 90 יחידות דיור. בשלושת הבניינים מוצעות למכירה דירות 5 חדרים מרווחות עם מרפסות גדולות, דירות גן ופנטהאוזים מיוחדים. הדירות מתוכננות ונבנות בעיצוב ובסטנדרטים הגבוהים של דר נופרים, לכל דירה חנייה ומחסן צמוד לדירה.

נווה נופר (הדמיה ארקריאייטיב)
נווה נופר (הדמיה ארקריאייטיב)

שלב ב' הוא מגדל יוקרה המתנשא לגובה של 18 קומות, בעיצוב ארכיטקטוני
מיוחד עם דירות ענקיות ומרפסות גדולות, כאשר בכל המרפסות גן תלוי, המעניק
תחושה של טבע גם בלב העיר. במגדל היוקרה ניתן יהיה ליהנות מחוויית מגורים
מיוחדת, לובי כניסה מפואר בגובה כפול ומועדון דיירים גדול ומיוחד

"נאות נופר" נהנה ממיקום מעולה ונגיש בכניסה הדרומית לקרית אתא, דקות נסיעה לחיפה, לעורקי תנועה מרכזיים, בהם כביש עוקף קריות, צומת יגור, מחלף סומך, וכביש 6. הפרויקט ממוקם במרחק של 5 דקות הליכה למרכז העיר, קניון עזריאלי וקאנטרי קלאב "אביבים". בנוסף מציע הפרויקט יתרונות רבים נוספים, כולל פארקים ירוקים, מגרשי ספורט, גני משחקים, גני ילדים וכמובן מערכת חינוך מצוינת. תכנון הפרויקט בוצע על ידי האדריכל אברי פישר והפרויקט משווק על ידי תלעד אסולין שיווק פרויקטים בע"מ.

פרויקט המגורים היוקרתי "גבעת נופר", הכולל 58 יחידות דיור, זוכה להצלחה גדולה בזכות המיקום הטוב בסמוך לגבעת טל המתאפיין במרחבים פתוחים עם נגישות גבוהה לצירי תנועה ראשיים: מחלף אלוני טל שנפתח ומאפשר נסיעה ישירה לעוקף קריות, כ-7 דקות מהקריון, לצומת סומך וליציאה העתידית לכביש 6.

במתחם "גבעת נופר" הכולל קוטג'ים ופנטהאוזים מיוחדים, נמכרו ואוכלסו כ-55 דירות מתוך 58 יחידות דיור. נותרו 2 פנטהאוזים מפוארים אחרונים כ-145 מ"ר במפלס אחד ומרפסת של כ-45 מ"ר הצופה לנוף מרהיב, כאשר לכל שני פנטהאוזים יש מעלית פרטית. בנוסף נותר פנטהאוז ביניים אחרון לאכלוס מיידי. תושבי השכונה ייהנו מפארק ירוק המשתרע בצמידות לפרויקט, הכולל מדשאות רחבות ידיים, מגרשי משחקים וספורט טיילת ירוקה ומוארת ונוף מרהיב. בכל הדירות מפרט יוקרתי עשיר במיוחד כמיטב המסורת בדר נופרים. תכנון הפרויקט בוצע על ידי משרד "זאנו אדריכלים" והפרויקט משווק על ידי חברת "תלעד אסולין שיווק פרויקטים" בע"מ ומירי מזרחי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות